Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Du vet att det finns 2 östgöta dialekter, en i väst: Oro orxen orunt! Så pratar du om du anpassar dig.
Den andra kommer jag inte på hur man skriver. Men så pratade jag som ung!
Men du borde inte ha så långt till Omberg, där finns fina platser med utsikt.
Jag har bott i Norrland, inte längst norr ut men om du har 65 mil hem så hamnar du nog i klyktatarstan, eller?
Min tumme gör ont.....
Vet ni vilken som är en av mina favorit-"skräckisar"? Disney's Legenden om den Sömniga Dalen. Vet ni vad som kan göra mig alldeles knäsvag? Väldigt djupa basröster.
Med dessa två nya kunskaper, kan ni då gissa vad det här gör åt mitt stackars hjärta....
Du vet att det finns 2 östgöta dialekter, en i väst: Oro orxen orunt! Så pratar du om du anpassar dig.
Den andra kommer jag inte på hur man skriver. Men så pratade jag som ung!
Men du borde inte ha så långt till Omberg, där finns fina platser med utsikt.
Jag har bott i Norrland, inte längst norr ut men om du har 65 mil hem så hamnar du nog i klyktatarstan, eller?
Godmorgon. Jag hade glömt bort vintertiden, nu känns det som jag fått en timme extra i present. Lyxigt!
Godmorgon. Jag hade glömt bort vintertiden, nu känns det som jag fått en timme extra i present. Lyxigt!
God morgon själv :) Jag ser fram emot vintertidsomställningen så tiden bättre passar mot dygnets ljustimmar.
Jäklar vad ni har varit duktiga på att skriva! .