Här är vi alla vänner.
Hej. *Hoppa upp i knät på*
Que pasa, chica? .
Har inte vart nåt särskilt. Bara sorgsen.
Hej. *Hoppa upp i knät på*
Que pasa, chica? .
G'night y'all. *Ger flygrl en kram på vägen ut*. .
Sov gott mina vänner, extra glad i kväll när den försvunna vännen är åter!
Kowareru hodo watashi wo tsuyoku dakishimite
*skrålar*
Hej alla!
Haha!! :D
Yes. Det betyder ungefär "krama mig så hårt att jag går sönder".
Jo vi kom fram till det men katter är söta de också.Tack, både #4000 och nu #5000.
Hem sent, trött så nu kryper jag ner mellan lakanen och tänker på "kattemojisar"
Idag är det fredag hörrni! Jag har en kort lunchrast och äter clementiner. De är så goda nu. Vad gör ni i helgen?
Jag tycker de har rätt så fina texter till deras äldre låtar :) Och det är mycket energi!
Skönt! :) Jag fick improvisera lunchen så här blev det en sallad på ägg, tomat, avocado och majs.
Jag har köpt ytterfläskfilé så jag ska överraska maken med urgod middag i helgen :) Man gör den i ugnen och såsen består i princip av grädde, en msk soya och lingonsylt :P Till det kan man ha ris eller potatis.
Sedan fick jag hem mer garn idag :D Adlibris hade ju jätterea igen... Köpte inte mycket men kompletterade min Socki-samling bl.a.
Imorgon har jag bestämt att vi ska åka till Erikshjälpen :) Vi brukar köpa böcker främst men jag tittar också på tyger när vi är där.
Utöver det blir det väl att försöka komma ikapp lite med att göra-listan som är en mil lång. Lite trött på den ärligt talat.....
Och här är en helglåt till er allihop! :D
En lite personlig fråga kanske, men hur många trådar har ni skapat eller har som favoriter?