Här är vi alla vänner.
En scen kvar med Torsten, sen är det bara att klippa ihop det! .
Damn, girl. You are the citationqueen. :-P.
Jo, det gjorde vi, men tänkte det var trevligt att hälsa dig välkommen i den här tråden med. . Det känns liksom mer hemma då. .
Hehe, det är min religion i alla fall. .
Jag fick bara ett litet ryck där, haha. BTW Åmål ligger inte så långt härifrån så om jag ska narki sej lite så vet ni vart jag åker. :-P. Haha.
Jo, det skulle jag kunna göra, men tycker maten blir så äcklig när den har varit fryst och man värmer den igen. Brukar köpa färdiga rätter att ha med till jobbet, men har tröttnat på det. Därför jag hoppas få låna Morty en månad. :-P.
Ja, jag har väldigt svårt att resa. Bara att ta sig till jobbet är svårt vissa dagar. Klarar inte av allt folk och den timmen det tar till jobbet. Därför funderar jag på att skaffa mig en mopedbil, men jag har inte bestämt mig än.
Lite mer social har jag nog blivit. Har fått ganska mycket socialträning på det jobbet jag är på nu. Personlig utveckling. .
Jag gillar också Big Bang Theory starkt. Make no mistake! Bazinga!
Jo, jag känner till dina ryck. Tourettes?
Bor Leifi i Åmål ihop med tjejerna i Fucking Åmål?
Ok, så fryst käk funkar inte. Men om du lagar sånt som håller sig i kylen några dagar så har du ju mat för dom närmaste dagarna iaf. Finns ju också färdigmat i affären som inte är fryst.
Ok, då förstår jag att du ibland har svårt ta dig iväg till jobbet. Starkt av dig som sagt att utmana dina egna gränser och ändå resa.
Ja, en mopedbil kunde kanske va nåt. Då kan du sitta bekvämt utan massa folk omkring. Tycker själv det är skönt när jag kan samåka med pappa till jobbet. Eller rent av låna bilen och köra själv. Det är roligt att köra!
Eller har sociala träningen kanske gjort så det går lättare åka kollektivt nu?
Torsten, sluta dregla!
*Vaknar till*.
Med tanke på en annan tråd. :-P.