flygrl skrev 2020-08-14 17:44:48 följande:
Tja! Hur är det med alla? Njuter ni av solen & värmen eller har ni gömt er i kylskåpet?
Sitter ute på balkongen och tycker det är sååå skönt känna den varma luften mot huden. Underbart jue!
Ja NU njuter jag :D För nu har solen försvunnit bortom skogsranden och luften svalkar så fint.
flygrl skrev 2020-08-14 20:07:23 följande:
NYC är en fantastisk stad med sån häftig puls, skönt folkmyller och så mycket att se. Menar du verkligen du bara skulle villa se Central Park?
Själv tyckte jag vetskapen hur mycket jag inte skulle hinna med va jävligt frustrerande. Och awesome vilken trygg stad där man kunde röra sig ute sent på natten t o m i tunnelbanan till skillnad från mycket mindre Sthlm. Och mycket gott käk med. Hoppas kunna återvända...
Men jag skulle som sagt villa se mycket mer av USA med.
Håller absolut med om dina ord om böcker. Det är därför jag älskar att läsa. Böcker är liksom sina egna världar som man går in i och kan utforska och man kan lära sig så mycket. Blir också mer och mer fascinerad av språket och hur det funkar. Att läsa utvecklar mig...
Jag återkommer om boken.
Mortiscia80 skrev 2020-08-13 17:12:35 följande:
Haha vi kanske måste ha auktion i tråden om det finns fler intressenter :D
Kanske blir så, ja.
Japp, tyvärr har jag trots miljarder tv-serier och filmer (och internet) inte hittat mycket som jag är intresserad av där. Ok, två saker till då, China Town och kanske nån show på Broadway :) Kanske nåt museum. T-banan skulle jag knappt våga mig ner i :s Men en stad jag verkligen tycker om är Prag, dit skulle jag kunna åka en gång per år :) Jag har sett mest av den gamla delen men gör gärna utflykter i trakten, och ser lite olika stadsdelar också.