• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 21:22:23 följande:
    Min mamma använder mjöl och mjölk. Hon häller först i mjölken sen mjölet. Gör hon fel då? Det blir ju ändå så gott.
    Hon är nog van vid att man använder mjöl vid redningar så hon gör det på samma sätt, men det behövs inte för det kokar ihop bra ändå :)
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 21:24:39 följande:
    Haha, ja. Han har varit så klängig idag och velat leka hela tiden. Jag sa att han skulle leka med sig själv. Det tog han inte så bra.Skäms
    Han är nog rastlös då det är så sent. Övertrött vet du, som andra småttingar. Hur gammal är Torsten egentligen?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-13 21:35:22 följande:
    Hon är nog van vid att man använder mjöl vid redningar så hon gör det på samma sätt, men det behövs inte för det kokar ihop bra ändå :)
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 21:24:39 följande:
    Haha, ja. Han har varit så klängig idag och velat leka hela tiden. Jag sa att han skulle leka med sig själv. Det tog han inte så bra.Skäms
    Han är nog rastlös då det är så sent. Övertrött vet du, som andra småttingar. Hur gammal är Torsten egentligen?
    Ok. Jo, så kan det vara.

Åldern är jag faktiskt lite osäker på, men jag har hört att dammråttor blir ganska gamla och han har bott med mig här i 15 år.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 21:40:06 följande:
    Ok. Jo, så kan det vara.

Åldern är jag faktiskt lite osäker på, men jag har hört att dammråttor blir ganska gamla och han har bott med mig här i 15 år.
    Oj, så länge! Ja då är han ju lite till åren då men tonåringar kan ju vara udda också som bekant ;)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-13 21:45:33 följande:
    Oj, så länge! Ja då är han ju lite till åren då men tonåringar kan ju vara udda också som bekant ;)
    Haha, jo, men han beter sig som 5. Ungefär som jag ibland, men man blir väl som man umgås! .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 21:53:07 följande:
    Haha, jo, men han beter sig som 5. Ungefär som jag ibland, men man blir väl som man umgås! .
    Haha!! :D

Ja här blir det sängen nu. Good night, dark knight.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-13 21:56:10 följande:
    Haha!! :D

Ja här blir det sängen nu. Good night, dark knight.
    God natt och sov gott! I'm Batman. Sssch. :-P.
  • Litenmenhård

Caramia!

• Aniiee

Jag tänkte sy en ullkappa. Jag funderar på att sätta siden på insidan. Dyrt, dock, varken siden eller ull är ju gratis. Vad tror ni om färgval?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-10-13 22:19:23 följande:

Jag tänkte sy en ullkappa. Jag funderar på att sätta siden på insidan. Dyrt, dock, varken siden eller ull är ju gratis. Vad tror ni om färgval?

Jag tänker rött siden, fast det kanske inte passar till ullkappa?
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 22:21:52 följande:
    Jag tänker rött siden, fast det kanske inte passar till ullkappa?
    Jodå, det kan absolut passa =P
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.