Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
"Please don't talk to Jessca"! *Ylar*.
Vad musen är kladdig. Jag får tvätta den!
Hej, vänner! Idag är det musikens dag =) Så jag har en liten utmaning/uppmaning till er. Dela med er av era favoritsånger/musikstycken i MINST 5 av följande "kategorier". Länka eller skriv bara ut titel och artist/varifrån det kommer.
Din favorit-barnsång i allmänhet
Din favorit från Astrid Lindgren, sång eller musikstycke
Din favorit från Disney el. Pixar, sång eller musikstycke
Din favorit-sång från en film från 90-talet (använd i film är ok, behöver inte vara skriven för filmen)
Din favorit tvserie-intro-låt
Den favorit-pepp-låt
Din favorit-sång från ett tv-spel
Ditt favoirt-musikstycke från ett tv-spel
Din favorit folk/trad
Din favorit-klassiker komponerad på 1600-1800-talet
Din favorit-musikallåt
Din favorit som du hörde på ett oväntat ställe i ett oväntat sammanhang och kanske inte hade letet upp själv
Låten som ALLTID spelades på fester när du var tonåring och du var SÅÅÅÅÅÅ trött på
Din favorit-cover av valfri låt
En av låtarna som kommer upp efter du tryckt på "return" 4 gånger (utan att ändra några inställningar) här: www.randomlists.com/random-songs
Jag ser fram emot mycket och bra musik under dagen/kvällen. Jag återkommer också med bidrag, självklart.
*Ylar*.