Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2023-10-02 16:03:52 följande:
    Jäkla autocorrect! Honey, I'm homo, skulle det stå.
    Nej, det blev inte heller rätt. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Då blir det Gotcom nästa år! Skrattande

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-10-02 19:41:14 följande:
    Vad är det? 😊
    Det är, hur ska jag förklara, ett ställe där folk träffas och där det är mest folk som har egna utgivningar. Det är också cosplay och lite annat. Glad
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2023-10-03 06:19:09 följande:
    Det är, hur ska jag förklara, ett ställe där folk träffas och där det är mest folk som har egna utgivningar. Det är också cosplay och lite annat. Glad
    Det är som ett mini comic-con, skulle man kunna säga. 
  • Freddie K
    Slagen dam skrev 2023-10-04 13:45:19 följande:

I helgen var jag på en kompisdejt. Det var en fruktansvärd upplevelse. På papperet var hon perfekt, i verkligheten not so much. Bland annat trodde hon att hon visste vad jag borde jobba med och vilken personlighet jag hade. Lite som om någon från Familjeliv klivit ur och promenerade med mig vid vattnet. Någon kaffe blev det ej. Jag lägger det här med nya kompisar och vänner lite på is ett tag. Grattis i förskott Freddie K, jag tänker på dig! 

Hej, hej. Tack så mycket, det var fint av dig. Glad
  • Freddie K
    Slagen dam skrev 2023-10-04 14:55:45 följande:
    Tack för svar! Glad
    Klart, jag svarar när jag kan. Glad. Tråkigt att höra om din kompisdejt. 
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-10-04 15:11:30 följande:
    Aha! Då förstår jag 😊
    Som jag har fått förklarat för mig så är det ett ställe där man ställer ut sitt eget material och så. Sen finns det ju lite annat där med. Glad
  • Freddie K
    Slagen dam skrev 2023-10-04 15:26:44 följande:
    Ja, det var tråkigt att hon inte var vad jag hoppats på. Men samtidigt var det en chans att pröva mina vingar. Vi träffades på ett ställe som gjorde att hon trodde att jag mer viktig att ha i nätverket än vad jag är. Men hon tappade intresset så snart hon förstod att jag inte har ett överflöd av andra coola kulturkompisar, så som jag tolkade situationen, med reservation för att jag inte känner henne. Jag tappade i min tur intresset för att hon pratade för länge om sig själv, vi pratar i en timmas tid, utan att direkt fråga mig något. Till slut flikade jag in några saker vilket nog fick henne att bestämma sig för att jag inte var något för henne. 

🐧

Förra året vid den här tiden hade jag haft en annan misslyckad kompisdejt från Gofrendly, vilket var ett av skälen till att jag gjorde mig tillgänglig för kanelbullar i denna tråd. Detta kändes därför som Groundhog day. I ett mörkt rum kan jag tydligen verka cool och rätt sorts konstnärlig i rätt kontext fortfarande? Jag vill bara bli omtyckt för den jag är men det är inte lätt när man har många olika sidor.

🐧🐲☕👾🍁🌹🍻😱🧀☀️😥😠🐽💔🥺🙂😳😀😸🌈😝💙🧡
    Jo, det är tråkigt när man har förhoppningar och så och så blir det inte som man hade tänkt. 
  • Freddie K

Today mi is sad, suck. 

• Freddie K
    Slagen dam skrev 2023-10-06 09:57:25 följande:
    Vad det än är hoppas jag att det går över snart. Nu ska jag dricka kaffe! Hoppas på en fin helg för dig. 
    Tack. Glad. Hoppas på en fin helg för dig med. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.