• RaYzLeR

Här är vi alla vänner.

Hej hej, alla i tråden! Glad

• RaYzLeR
    Freddie K skrev 2023-05-11 17:19:49 följande:
    Tjena broooschan! Läget, jao? Skrattande
    Tjena, det är bara bra med mig! Tar en folköl och glor på TV. Skrattande Är det bra med dig? Vad gör du? Glad
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-11 17:29:56 följande:
    Tjeeenare mannen! 😄

">

Tjenare tjenare, det var ett tag sen. Allt bra med dig? Skrattande
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-12 18:18:30 följande:
    Årets första dopp! Äntligen 🌞🐳
    Var det inte kallt? 🥶
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-12 20:13:01 följande:
    Jo, det kändes som att bli biten i röven av tusen små loppor 😅🥶
    Det förstår jag. Jag väntar minst en månad till innan jag badar i Vättern där vi har våra sommarstuga! Glad
  • RaYzLeR

Grävlingar är inte farliga. Det är en myt att dom biter i benet tills det går av. Grävlingar är rätt så skygga av sig. Glad

• RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-14 21:28:07 följande:
    Okej! Då litar jag på dig och kavlar upp byxorna och sträcker fram benet nästa gång jag får syn på en 😝 Att de är skygga håller jag med om! Jag har bara sett enda levande (och många påkörda tyvärr) och det var när jag satt på hästryggen.
    Haha gör det! 😄 Jag har sett grävlingar några gånger på farsans frus sommarstuga. Dom blev rädda och sprang iväg! 😁
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:19:04 följande:
    Fasen också! 😝
    Men Sverige vann ju med 2-1 till slut mot Finland på straffar! Hänger du inte med i svängarna? 😄
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-17 21:56:55 följande:
    Huuuh! Det låter väldigt kallt 🥶 Jag vet inte vad det är som gäller, men de borde ju vara tvungna att hålla någon minimitemperatur. Bra att du köpte en värmefläkt! Idag kom snön hit förresten ❄️
    Jag tror att hyresvärden måste hålla minst 18 grader varmt i lägenheten.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.