-
Vad trevligt! . Hoppas ni får en bra midsommar då.Anonym (Trevlig) skrev 2023-06-23 11:56:43 följande:Tack😊 Vi får gäster om tre timmar så jag ska hjälpa min mamma med midsommarmaten strax
-
Tack detsamma! . Hoppas ni har bra väder och trevligt!flygrl skrev 2023-06-23 12:46:07 följande:
Hoppar in kort och önskar alla glad midsommar! 🌼🌞🌸
Är på midsommar-picknick med familjen nu. 🍓
-
Nu kör vi lite midsommar musik!
-
Tack, det värmer när du säger så! .flygrl skrev 2023-06-23 12:57:11 följande:
Så fint skrivet. Sorgligt men visar också du är stark, väldigt stark. ❤️
Livet är inte enkelt. Jag vet, jag kämpar också med det varenda fkn dag.
Det va förresten en fin låt du postat i ortenbarnen-tråden. Så sorglig och vacker den med. Hade du skrivit även musiken?
Kan relatera som levat hela livet i fkn ghettot. Skönt få fira midsommar nån annanstans iaf. 😊
Nej, livet är f*n inte lätt. Du om någon vet ju det tyvärr.
Ja, den har jag skrivit. Det är många år sen nu.
Jag är tyvärr fast här. Har liksom ingen att åka till. -
Some beatboxin for ya!
-
Sitter och jobbar lite.
-
Det vet jag att du inte gör, mon ami. .flygrl skrev 2023-06-24 18:18:11 följande:
Det är ärligt menat. Jag skriver inte sånt jag inte menar. 😉
Livet är inte lätt för nån av oss, Freddie K. Jag inser jag är väldigt priviligierad som har en stor familj som håller ihop och som jag kan känna trygghet hos. Det är ingen självklarhet förstår jag när jag läser det du skriver. Beklagar du inte har nån att fira midsommar med. :/
Men den där låten asså. Du sa den inte va så värst bra men jag tycker den är väldigt bra faktiskt. Så sorglig, så vacker. Bra text, väldigt vacker melodi och du sjunger refrängen så bra. Du har en vacker sångröst vet du det?! 👍🏿
Tårarna kommer när jag lyssnar på den, jag svär.
Hoppas det är ok jag lägger upp din låt här:
">
👍🏿😉❤️
Jag klarar mig gott ändå. Kan tycka att det är skönt att vara ensam med.
Tack, men det är inte jag som sjunger refrängen. Kanske därför den är så bra. -
Back to life. Back to reality. However do you want me? However do you need me? *Ylar*.
-
It's alive!
-
Jag har precis köpt en ny dator och alla mina bokmärken var sparade. Är inte det konstigt?