Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej tjejer, idag behöver jag verkligen en vän som inte dömmer, jag är oplanerat gravid, ska behålla, för mig finns inget annat alternativ.. Pappan är inte sådär jätteglad, han hade helst velat att jag gjort abort och att vi fortsatt dejta som innan. Jag antar att jag inte är ensam i den här situationen?
Hej tjejer, idag behöver jag verkligen en vän som inte dömmer, jag är oplanerat gravid, ska behålla, för mig finns inget annat alternativ.. Pappan är inte sådär jätteglad, han hade helst velat att jag gjort abort och att vi fortsatt dejta som innan. Jag antar att jag inte är ensam i den här situationen?
Ja, verkligen! Dem som tänker så ska varken ha barn eller hund.
Det är iaf en bra start inför nästa år, kan tänka mig att det känns lite peppande att ha kommit en bit :) Jag ska förresten rensa ut stället där jag tänkt ha köksträdgård och sätta vitlök nu i oktober, tydligen är det fortfarande för tidigt. Vet du om alla slags "lökar" sätts på hösten eller är det bara vissa?
Jag är glad att struman inte är värre än så! :) Vissa får ju riktigt stora besvär.
Nej det kom ett nära dödsfall runt midsommar och det mesta av sommartiden gick åt till att ordna allt kring det, jag var helt ensam med bestyren och var tvungen att göra tre resor till min hemstad som enkel väg är ca 63 mil att köra. Junior var med så klart men jag fick iaf lite hjälp med honom där uppe så jag kunde städa och sånt ifred. Det återstår lite pappersarbete och att bära in saker från garaget som jag tagit med mig hem men det är det sista.
Jag måste ha sovit jäkligt illa i natt. När ugan kom hem i morse körde hon upp mig så hon kunde bädda om sängen för lakanet låg på golvet. LAKANET! WTF!?!
Aja, så kan det gå.
Sätta en krona på pållarna?
*Ravear loss till*: 99 luftballoons-techno remix
En konstig fråga: Hur länge kan man ha babyhår? Jag undrar för det känns som att jag har babyhår i nacken. Kan jag ha det?
Attans! Jag tror jag har öroninflammation. .