• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-03-31 16:01:56 följande:
    Tror du? Joakim Von Anka är god för 200 miljarder. Fråga mig inte hur jag vet det. :-P. Fast jag vet inte vilken valuta de har i Ankeborg.
    Joakim von Anka har tre kubiktunnland pengar, det väl alla.
    Men be mig inte att förklara hur det går ihop fysiskt eller matematiskt Flört
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-03-31 20:37:49 följande:
    Joakim von Anka har tre kubiktunnland pengar, det väl alla.
    Men be mig inte att förklara hur det går ihop fysiskt eller matematiskt Flört
    Haha. Ja, men vilken valuta då? :-P.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-03-31 20:43:31 följande:
    Haha. Ja, men vilken valuta då? :-P.
    Varierar, men i grunden är det väl dollar (kommer av daler, förresten)
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-03-31 20:59:14 följande:
    Varierar, men i grunden är det väl dollar (kommer av daler, förresten)
    Ska kolla upp det imorgon, för skojs skull. Undrar hur mycket pengar Batman har då?
  • Litenmenhård

Natti folket. .

• Litenmenhård

Jag kan inte sova. .

• Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-03-31 21:05:04 följande:
    Ska kolla upp det imorgon, för skojs skull. Undrar hur mycket pengar Batman har då?
    Batman/Bruce Wayne är god för ungefär 80 miljarder dollar. Han hamnar på 3 plats i serietidningsvärden, efter Tony Starks 100 miljarder och Black Panthers 90 biljoner dollar.

Fast jag är inte säker på att Black Panther gills egentligen, eftersom det inte är hans personliga rikedomar, utan Wakandas. Stryker vi T'Challa hamnar Tony på 1a plats, Bruce på 2a, Lex Luthor på 3e och Farbror Joakim beräknas vara på 4e plats med sina 3 kubiktunnland, eller dryga 65 miljarder.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-03-31 22:04:32 följande:
    Batman/Bruce Wayne är god för ungefär 80 miljarder dollar. Han hamnar på 3 plats i serietidningsvärden, efter Tony Starks 100 miljarder och Black Panthers 90 biljoner dollar.

Fast jag är inte säker på att Black Panther gills egentligen, eftersom det inte är hans personliga rikedomar, utan Wakandas. Stryker vi T'Challa hamnar Tony på 1a plats, Bruce på 2a, Lex Luthor på 3e och Farbror Joakim beräknas vara på 4e plats med sina 3 kubiktunnland, eller dryga 65 miljarder.
    Tack för upplysningen. . Slipper jag tänka på det mer.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-03-31 22:04:32 följande:

BTW, kunde vi fastslå att valutan i Ankeborg är dollar?
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-03-31 22:02:00 följande:

Jag kan inte sova. .

Too bad. Sömnmeditation?
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Här är vi alla vänner.