• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-19 10:26:32 följande:
    Man kan alltid justera lite eftersom :) Men han syns iaf tydligt! Det finns utrymme för en hel personlighet där bakom.
    Jo, det kan man ju. . ja, det gör ju det. Han har ganska mycket personlighet, vilket jag tycker är kul! .
  • Litenmenhård

Whoop there it is!

• Mortiscia80

Nu vill jag bara meddela att det blir langos till middag idag ;) :D Som jag ser fram emot det!!

• Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-19 17:33:08 följande:

Nu vill jag bara meddela att det blir langos till middag idag ;) :D Som jag ser fram emot det!!

Mmm. *Homer drule*
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-19 17:34:57 följande:
    Mmm. *Homer drule*
    Hähä! :D Och jag har ett glas vin också för första gången på länge så det njuter jag av i fulla drag!
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-19 17:41:31 följande:
    Hähä! :D Och jag har ett glas vin också för första gången på länge så det njuter jag av i fulla drag!
    Jo, det kan jag förstå. Vad är det för vin?
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-19 17:42:29 följande:
    Jo, det kan jag förstå. Vad är det för vin?
    Rött :) Viña Maipo (Chilenskt), Carmenere (orange etikett).
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-19 17:45:56 följande:
    Rött :) Viña Maipo (Chilenskt), Carmenere (orange etikett).
    Isch. Gillar inte rött vin. :-P. Nu dricker inte jag alls, men jag fördrog mousserande vin om jag var tvungen att dricka vin.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-19 17:47:04 följande:
    Isch. Gillar inte rött vin. :-P. Nu dricker inte jag alls, men jag fördrog mousserande vin om jag var tvungen att dricka vin.
    Mer till mig då ;) När jag var ung drack jag vitt men med åldern ändras preferenserna. Det är svårt att hitta ett bra vitt numera tycker jag, antingen för torra eller för söta. Mousserande dricker jag däremot inte, hellre isf äkta champagne, men ärligt talat är det lite överreklamerat ;)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-19 17:56:48 följande:
    Mer till mig då ;) När jag var ung drack jag vitt men med åldern ändras preferenserna. Det är svårt att hitta ett bra vitt numera tycker jag, antingen för torra eller för söta. Mousserande dricker jag däremot inte, hellre isf äkta champagne, men ärligt talat är det lite överreklamerat ;)
    Hehe, ja. :-P. Jo, det är väl det. Vita viner brukar vara sötare än röda. Det var det jag gillade med vita viner, men sen finns det de viner som bara är beska med. Usch, inget gott.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.