• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-09 18:13:24 följande:
    Jag gillar att garva. Har nog rätt knäpp humor med som du märker.

Både du och jag verkar rätt galna utan droger. Vem behöver sånt skit liksom?

Ha ha du menar ta supar för varje grej man fixat? Skulle nog bara slockna på en gång då... :P
    Hehe, vi har båda rätt knäpp humor. :-P.

Ja, precis. Man är ju redan tillräckligt f****d ändå, haha. 

Men du behöver inte ha så stark sprit. Späd ut det lite med något annat. Eller så städar du riktigt långsamt så att du inte hinner bli så packad! :-P. Ett tredje alternativ som jag just kom på är att du låter någon annan städa medan du tar suparna själv, haha.
  • flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-09-08 20:15:13 följande:

Ja det är himla skönt! :)

Akupressur fick jag testa en gång, sån där prova-på, hur skönt som helst :) Ungefär som massage egentligen. Men jag har inte testat akupunktur! Jag vågar nog inte riktigt x) Och så vet jag inte vad jag skulle behöva det för heller.

Precis, det känns som man tappar julglädjen lite om de ska köra slut på det redan så här tidigt :s Har iaf tagit fram ett garn till brorsans strumpor nu.

Men du! Du måste se Reign om du inte gjort det, otroligt bra serie! :D Och sedan the Borgias också.

Gentleman Jack går på HBO Nordic :)

Ja det är väldigt gott :D Och enkelt, som du såg av min beskrivning. Jag har fått det av farsans sambo från början, hon har många goda recept.

Är akupressur samma som shiatsu? Har hört talas om akupressur men har inte full koll va det är. Shiatsu och japansk akupunktur är ju väldigt nära besläktat typ. Båda är väldigt behagliga och avslappnande. Japansk akupunktur är som sagt väldigt snäll och försiktig med bara ytliga stick till skillnad från kinesisk som kan gå väldigt djupt. Provade kinesisk akupunktur nån gång med men tyckte det va för hårdhänt och smärtsamt.

Ja, dom tjatar sönder julen jue. Ungefär som att börja med midsommar i januari eller nåt. :/ Fast din grej att börja sticka fina klappar nu det förstår jag.

The Borgias har jag sett men ska kolla upp dina andra tips där. The Borgias va ju lite som Tudors dvs mer modern, högljudd variant av kostymdrama med mer sex & våld. Allra bäst gillar jag Jane Austen-typen eller sånt som Poldark och även Charles Dickens-grejer.

Enkla men goda recept är ju precis va man behöver i vardagen. Orka stå i evigheter i köket när man är seg efter jobbet liksom.
    Mortiscia80 skrev 2020-09-08 20:11:10 följande:

Stekt korv och stuvade makaroner eller potatis och vita bönor är bra mat :)

+1
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-09-09 18:17:08 följande:

Hehe, vi har båda rätt knäpp humor. :-P.

Ja, precis. Man är ju redan tillräckligt f****d ändå, haha. 

Men du behöver inte ha så stark sprit. Späd ut det lite med något annat. Eller så städar du riktigt långsamt så att du inte hinner bli så packad! :-P. Ett tredje alternativ som jag just kom på är att du låter någon annan städa medan du tar suparna själv, haha.

Ja, vi är nog rätt f****d up båda två ibland ha ha.

Jag satsar på fjärde alternativet i stället tror jag. Jag ligger på soffan och dricker O?Boy så får nån annan städa i stället. O??Boy vinner över sprit alla dar i veckan!
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-09 18:37:12 följande:
    Ja, vi är nog rätt f****d up båda två ibland ha ha.

Jag satsar på fjärde alternativet i stället tror jag. Jag ligger på soffan och dricker O?Boy så får nån annan städa i stället. O??Boy vinner över sprit alla dar i veckan!
    Haha, jo. .

Det låter bra. Jag dricker inte heller sprit eller alkohol överhuvudtaget. O'boy däremot dricker jag. .
  • flygrl

Nämen what da f! Jag skulle ju ut och löpträna jue...är ombytt och allt så nu sticker jag. Hörs!

• flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-09-09 18:38:53 följande:

Haha, jo. .

Det låter bra. Jag dricker inte heller sprit eller alkohol överhuvudtaget. O'boy däremot dricker jag. .

O?Boy är våran drog! :P
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-09 18:39:25 följande:

Nämen what da f! Jag skulle ju ut och löpträna jue...är ombytt och allt så nu sticker jag. Hörs!

Spring inte för långt för då kanske du inte hittar hem igen. Hörs imorgon. .
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-09 18:41:43 följande:
    O?Boy är våran drog! :P
    Alla gånger! .
  • Litenmenhård

Nu missar @flygrl The Big Bang Theory. Förvånad

• JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-09-09 09:38:46 följande:
    Haha jaa jag tänker också på det ibland, att med ett hus har man hur mycket som helst att göra :) Men du verkar ha ett aktivt liv, så skönt!

Jag känner också lite så, att man är väldigt låst med ett litet barn. Det känns tufft vissa dagar att man inte har någon som helst frihet, även om man vet att det går över och att den här tiden ändå är så viktig.
    Jag förstår med att känna sig låst till barn och hem. Gäller att skapa vuxentid också. Fast jag kanske inte borde rekommendera då jag lever ensam. Tyst

Jo jag är aktiv, finns de som tycker jag ska vara mindre aktiv men det vill inte jag.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.