Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ja det är himla skönt! :)
Akupressur fick jag testa en gång, sån där prova-på, hur skönt som helst :) Ungefär som massage egentligen. Men jag har inte testat akupunktur! Jag vågar nog inte riktigt x) Och så vet jag inte vad jag skulle behöva det för heller.
Precis, det känns som man tappar julglädjen lite om de ska köra slut på det redan så här tidigt :s Har iaf tagit fram ett garn till brorsans strumpor nu.
Men du! Du måste se Reign om du inte gjort det, otroligt bra serie! :D Och sedan the Borgias också.
Gentleman Jack går på HBO Nordic :)
Ja det är väldigt gott :D Och enkelt, som du såg av min beskrivning. Jag har fått det av farsans sambo från början, hon har många goda recept.
Stekt korv och stuvade makaroner eller potatis och vita bönor är bra mat :)
Hehe, vi har båda rätt knäpp humor. :-P.
Ja, precis. Man är ju redan tillräckligt f****d ändå, haha.
Men du behöver inte ha så stark sprit. Späd ut det lite med något annat. Eller så städar du riktigt långsamt så att du inte hinner bli så packad! :-P. Ett tredje alternativ som jag just kom på är att du låter någon annan städa medan du tar suparna själv, haha.
Nämen what da f! Jag skulle ju ut och löpträna jue...är ombytt och allt så nu sticker jag. Hörs!
Haha, jo. .
Det låter bra. Jag dricker inte heller sprit eller alkohol överhuvudtaget. O'boy däremot dricker jag. .
Nämen what da f! Jag skulle ju ut och löpträna jue...är ombytt och allt så nu sticker jag. Hörs!
Nu missar @flygrl The Big Bang Theory.