Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
*podden*
Porren och podden, kan ju vara samma sak. hahaha
Vad är det för podd? *nyfiken*
Porren och podden, kan ju vara samma sak. hahaha
Vad är det för podd? *nyfiken*
Pip!
Pip!
Ja jag fattar inte varför man inte unnar sig en massage då och då, så skönt för kroppen och värt pengarna också :)
Idag känner jag mig fullt frisk faktiskt! Äntligen! Det är så skönt att orka med vardagen igen :)
Vissa butiker börjar redan sälja julsaker :s Det är så man blir lätt illamående, jag tycker man kan vänta till november åtminstone. Men att planera julklappar är bra att göra tidigt, jag hatar stressen i december när man står där och ska försöka få till nåt vettigt i sista stund.
Ja precis, de framkallar först mer yrsel men när kristallerna ramlar på plats mår man bättre sen :)
Jag såg frågan så jag kollade upp Belgravia direkt, men har inte sett något av serien än. Annars gillar jag verkligen sådana serier! :) Gentleman Jack är en i samma stil men jag har bara sett ett par avsnitt, den är tydligen baserad på en riktig person! :) Lite historisk hbtq kan man säga.
Bra! Middagen är klar om 20 minuter ;) Idag blir det det här, potatis till det: www.kokaihop.se/recept/flaskytterfile-i-sockerkaksform
Jefflar vad du skräms sej litte. :-P.
Allt bra? .
Haha! Söt du är.:-P.
Haha, ja, gör dey, me var försiktig då. .
*Det, men*
Daddy's home! .
Det femte avsnittet av porren ligger uppe så ni som har länken, in och lyssna! .
*podden*
Haha, jag säger som jag brukar:" Freudian misslip". :-P.
Daddy's home! .
*podden*
Daddy's home! .
*podden*