Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Tja! Det är lugnt här med. .
Coolt att ni har en egen festival. Ska du inte delta? .
Ja precis, lite som mindfulness :) Jag har ju berättat förut om att jag brukar ligga och tänka på stickning om jag har svårt att sova, som att räkna får ungefär haha x) Jag måste nästan fota mitt stash nån dag :D Ja, delar av det iaf för jag har det utspritt på fem ställen i huset x)
Jo det gör ju det. 60 sidor nu :D Vanliga dialoger är jag bra på, miljö- och personbeskrivningarna har jag medvetet bara gjort lite lättsamt eftersom det är sånt man kan fylla på senare men jag tycker det är svårt med intima scener så det behöver jag träna på. Dvs hur detaljerat man ska hålla det och hur snabbt man ska föra scenen framåt. Övning ger färdighet iaf.
Jag skulle nästan kunna kalla mig frisk nu och sonen verkar inte tjock i näsan längre så det blir fsk på måndag :) Då kan man äntligen återgå till vardagsrutinerna. Det har inte varit så tufft med själva förkylningen, men att ta hand om ett litet barn som har energi för tre är det som tagit knäcken på mig. Redan efter ett par timmar är man slut. Men nu är det äntligen helg också :)
Jag håller tummarna för kotten! :) Apropå djur blev jag glad att se "vår" ekorre idag, den bor bakom takpannorna mellan första och andra våningen och fick ungar för några år sedan. Tyvärr hittade vi en av dem död på uppfarten, säkert någon katt som fått tag i den. Så det var fint att se att mamman fortfarande bor kvar här :)
Haha, jo, kanske. .
Haha, nja, bara en kompisdejt typ. .
Hehe, det hade varit nice. .
Ja, gör så, det fjärde avsnittet kanske inte är så intressant dock, då jag bara tipsar om artister jag gillar. .
Hehe, jag menar ju det. Shake that money-maker. .
Hehe, det hade varit nice. .
Ja, gör så, det fjärde avsnittet kanske inte är så intressant dock, då jag bara tipsar om artister jag gillar. .
I'm da nightowls sidekick gooseboy! .
Kollar just nu på:" The exorcism of Molly Hartley",
Gooseboy out.
*Gäsp*. Håller på att vakna.