Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om te, men inte om vilket te som helst utan om karate. .
Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om te, men inte om vilket te som helst utan om karate. .
We show no mercy.
Hej hopp!
Hoppas att ni alla har det bra, även de som inte mått bra förut!
Hej hopp!
Hoppas att ni alla har det bra, även de som inte mått bra förut!
Verkar som några inte varit här på länge, saknar dem!
Hej alla mitt-i-natten! Har som vanligt vaknat till på natten och har svårt somna om...men då tittar jag in här. Har haft rätt mycket att göra senaste dagarna och ärligt talat inte mått så bra heller så därför jag inte skrivit i tråden. Ska försöka svara på lite inlägg innan jag förhoppningsvis slocknar igen men kommer in nåt under morgondagen med. Har ju saknat er! Hoppas ni har det bra!
Nu är jag tillbaka! Ursäkta att jag inte svarar på allt nu men det är sent och jag vill fortfarande få in lite skrivande ikväll också, men det är klart du ska lära dig sticka! :) Trivsamt, lika effektivt som meditation och du får nåt fint när det är klart :D Man kan ju börja smått.
Jodå, med vilja, våld och vaselin löser man det mesta. Funkar det inte så ta mer våld, och sedan mer vaselin.
NU är jag tillbaka :) Junior är nattad och jag får lite egentid! :D Så jag ska skriva lite mer tänkte jag, nu när jag har ångan uppe. Jag verkar skriva som bäst när min hjärna inte är riktigt med i matchen haha x)
Maken har bakat idag men jag är så sjuk att jag inte orkar smaka med min tjocka hals :s
Men visst var det härligt med regn idag :D Tyckte jag iaf. Men nu kan du ju mysa ihop dig riktigt gott ikväll!