Mortiscia80 skrev 2020-11-12 12:29:06 följande:
Fler serier: Samsara Room och Forgotten Hill. Jag tänker på en annan också men kommer inte på vad den heter.
Mortiscia80 skrev 2020-11-12 12:22:46 följande:
Aha! :) Det finns en serie esacape-spel som är väldigt bra, den heter Rusty Lake. Sedan också en serie från Dark Dome, de heter Girl in window, Unwanted experiment och senaste är Nowhere house. Det finns också en till bra serie men minns inte nu vad den heter.
Det är just sånt som gör att jag tycker man hellre ska avstå, kan man inte hantera munskydd gör de antagligen inte mycket nytta, dessutom finns risken att man sprider viruset mer om man tar i det om dagarna för att rätta till osv.
Oj, det var mycket på en gång. Tack så mycket!
Nu var det inte corona med den här byggaren, det var eternit, och han trodde nog att jag var skvatt galen; han stod på ett tak och jag stod nere på marken, pekade på taket och sa "asbest", pekade på honom och sa "smir" och försökte räcka honom en av våra byggmasker. Men han bara flinade och skakade på huvudet.
Annars håller jag med dig, om man inte vet hur de ska användas är det bättre att hålla avstånd.