Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag har lyckats förmå mig till något som varit helt otänkbart förut.
Jag går ut på en morgonpromenad innan frukost. Jag har alltid varit enormt morgontrött. På gränsen till medvetslöshet. Men nu i hemmarjobbartider så tvingar jag mig ut på en promenad. Direkt från sängen. Det är kallt, det nyper i kinderna och solen är på väg upp.
Det är inte så dumt faktiskt. Försöker ni chock-väcka kroppen också nuförtiden?
Förresten. Hur många inlägg kan en tråd ha innan den kraschar?
Det är en knepig tid vi lever i och det är lätt bli orolig och tappa hoppet när man dagligen konfronteras med hela Corona-grejen. :/ Inget konstigt med det och du är inte ensam. Men vi ska ta oss igenom det här tillsammans och det kommer inte vara för alltid utan ta slut såsmåningom och allt återgå till det vanliga igen (det mesta iaf). Det är så, tro mig.
Att du oroar dig för ditt barn och dina andra nära & kära är normalt men det är ju inte bra om oron tar över helt. Du tar hand om ditt barn på bästa vis och även din styvmor och det är ju jättebra och en del av lösningen för vi ska ta oss igenom det här. Tillsammans är vi starka.
Försök att ägna dig åt bra saker, sånt som ger dig mening och glädje och ta tillvara allt det fina som trots allt fortfarande finns kvar. Guldkornen. Ägna dig åt sånt som får dig att tänka på annat än den pågående krisen typ se bra filmer, TV-serier eller kanske naturfilmer, läsa en bra bok, lyssna på musik, äta gott, gå ut i vårsolen och promenera mm.
Livet är också va vi gör det till. Även i svåra tider eller kanske ännu mer då dvs just nu. Försök hålla ut & lev livet så fullt det går!
Med vänliga hälsningar
/flygrl, som också känner oro till och från och vet att livet inte alltid är så enkelt
Jag vill ha varm choklad.
Jag kände för det bara. .
Har du sovit gott? .
Lyssnar just nu på skivan "Natty dread". Jag har Exodusskivan också, men det finns en annan Exodusskiva som är remix. Den vill jag ha tag på.
Gäsp.
Skönt att få sovit en stund. .
Gött att det är bra med dig med. . Jag kan det väl inte så där jättebra, men jag brukar slänga mig med lite jamaicanska uttryck ibland. Haha.
Jo, det är lite annorlunda kultur där.
God morgon förresten.
Dags att ge Torsten mat. Han var så söt igår när han sov. Han låg och drömde och det ryckte i benen på honom, som en hund. Han tror han är en hund ibland.
Stannar nog hemma från jobbet denna veckan. Mår inte riktigt bra. Hoppas bara det inte blir en massa tjafs för att jag gör det, men det tror jag inte.
Min kropp kommer i chock bara jag vaknar. .
Förresten. Hur många inlägg kan en tråd ha innan den kraschar?
Lyssnar just nu på skivan "Natty dread". Jag har Exodusskivan också, men det finns en annan Exodusskiva som är remix. Den vill jag ha tag på.
Gäsp.
Skönt att få sovit en stund. .