Litenmenhård skrev 2020-04-04 16:41:08 följande:
Haha. Jag som är rädd för clowner. .
Det behöver du inte ha dåligt samvete för. Då händer det lite i tråden i alla fall. .
Jo, ska se hur lång den är bara. Jobbigt bara att jag måste skriva den, för jag har den inte digitalt på den här datorn.
Fast Pennywise är mysig iaf he he. :P
Bra att du ser det så när jag radar inlägg på varandra...
Litenmenhård skrev 2020-04-04 16:43:52 följande:
Den är nog för lång, nu när jag tänker efter.
Ok, om det funkat lägga in bilder här på FL hade du kunnat fota av den och lägga upp bilden i stället. Du kan ju testa.
Litenmenhård skrev 2020-04-04 16:59:26 följande:
Jag kan ju dra en historia om Torsten istället. Igår var han sur på mig. Det var något som han var upprörd över och han är så jäkla ouppfostrad så han ba:" Ey, mon. Ya just a bwattyboy. Ya ain't got no skills". Då blev jag lite sne, haha.
Vilken liten rackare! Och homofob med!
Litenmenhård skrev 2020-04-04 20:00:54 följande:
Garvar åt mig själv. Vilken poet man är. .
Torsten verkar va det han med.
Litenmenhård skrev 2020-04-05 01:32:45 följande:
Nu fan får det räcka med mardrömmar!
Litenmenhård skrev 2020-04-05 01:45:03 följande:
Jag måste berätta om mardrömmen.
Jag vaknade hemma hos pappa och hans tjej. I rummet satt en ursnygg naken blondin. Vet inte hur hon hade kommit dit, men det visade sig att hon hade suttit i min garderob i en månad. Hon höll på med att sända live och tyckte att vi kunde göra det. Vet inte hur hon hade fått dit alla grejorna. Det var hur mycket grejer som helst. Hon började göra sin grej, då kom pappas tjej in i rummet och gormade att jag inte kunde ha en naken tjej på rummet. Jag får panik och säger att jag inte har sett henne tidigare. (vilket var sant). Jag blir utkickad och sen kommer pappa in och ska slå ihjäl mig så jag flyr ut till svalen, där möts jag av den här tjejens gorilla och hans kumpaner. Stora som lagårdsdörrar. Han drar fram en kniv och hotar mig, varpå jag försöker ta mig loss. Han börjar hugga mig, sen vaknar jag genomsvettig.
Usch, låter jobbigt. Jag har mardrömmar varenda natt och vaknar av dom, ofta kallsvettig. :/
Hoppas du slipper sånt nu!
Litenmenhård skrev 2020-04-05 08:07:50 följande:
* Dricker kaffe till The Cranberries - Zombie*
Passande för jag känner mig som en, woot woot.
Bra band, suverän låt, trist att Dolores O?Riordan gick bort så ung.
Litenmenhård skrev 2020-04-05 08:27:46 följande:
Över 700 inlägg. Får la bjussa på tårta snart då. .
*håller fram assietten*
Litenmenhård skrev 2020-04-05 13:32:13 följande:
Dags att få lite sol. Ska sätta mig på altanen en stund med en kopp kaffe.
Later.
Låter härligt. Jag älskar sol & värme och lapar i mig den så mycket det går. Fast brunare blir jag ju inte då jag nog är så mörk man kan bli.
Litenmenhård skrev 2020-04-05 16:04:14 följande:
Gött att vara nyrakad. Känner man sig som människa igen. På tal om ingenting.
Stiligt med män som vet att raka ansiktet istf odla tomteskägg.
Litenmenhård skrev 2020-04-05 16:20:09 följande:
Har ni sett Chinese Zodiac med Jackie Chan? En märklig film. Han pratar kinesiska fast dem har dubbat det till engelska med hans röst.
Inte sett den men kan det va så att han snackar kinesiska i den kinesisktalande versionen och engelska i den engektalande?
Litenmenhård skrev 2020-04-05 16:28:45 följande:
Hej själv du fina. . Jag har i alla fall en bra söndag. Hoppas du också har det. .
Har en ok söndag. Ska kolla lite TV nu.