Här är vi alla vänner.
Haha! "store", är väl att ta i, men jag tackar för komplimangen. .
Jo, jag var så jäkla trött att jag bara var tvungen att gå och lägga mig så tidigt.
Jag hade gärna åkt och badat med dig, fast jag är en badkruka, haha. .
Ha ha jag är nog förresten lite av en badkruka jag med. Är det sådär kallt i vattnet som det ofta är i Sverige blir det inga långa dopp för min del. Fast är det lite varmare badar jag gärna länge.
Jag är nog trött. Jag läste bbq-sås som hbtq-sås.
Jag återkommer imorgon.
To infinity and back, baby! .
Det fjärde avsnittet av podden är uppe. Där tipsar jag om några artister jag gillar. .
*snubblar* och ger alla en kram. .
Jag måste få lte namnförslag. Torsten har skaffat sig en flicka, men vet inte vad hon heter än. Några förslag? .
"Will you whose me down with holy water if I get to hot"?
Älskar den linen. .
Haha! Ja, typ. :-P.
Ojdå, då har du varit produktiv. Sitter också och skriver lite. . Har så mycket inom mig som måste ut!
Bra att Office funkar som det ska. .
Jag säger som Katy Perry:" I kissed a girl and I liked it."
Jag missar inlägg ibland. Det är jobbigt.
Just nu håller jag på med pastasallad. Känner mig jätteduktig. .
Oj, vilken dröm jag hade!
Ska försöka somna om. Hörs later. Sa ha med vetskapen av att alla sover.
Hehe. :-P.
Jag drömde att jag var på en borg. Vi var under belägring. Det kom massor av folk som klättrade upp på väggarna och in i borgen. Vi slogs och slogs och jag svingade mitt svärd och stack ner några människor. Det låter kanske inte så dramatiskt, men jag fick hög puls och när jag vaknade så var jag genomsvettig. Drömmen slutade med att fienden blev för många och jag skulle precis bli ihjälslagen av en. Då vaknade jag.
Jo, man får det ibland och sen vaknar man genomsvettig. Tur att det bara var en dröm. .