Här är vi alla vänner.
*Vinkar* till @flygrl på vägen ut. .
*Vinkar* till @flygrl på vägen ut. .
Oj @flygrl. Den tråden tog vi över. Känner mig lite som en superhjälte nu där superkraften är att ta över andra trådar. *asg*. .
Damn, Green Lantern has left the building... :/
Tack
Visst är de! Jag brukade ha en Cheva när jag var yngre, saknar den fortfarande. De olika decennierna har olika charm tycker jag men det är nog senare halvan av 60- och första halvan av 70-talet som har de maffigaste bilarna. 50-talets bilar är i sin tur klassiska skönheter som är fina att se på också.
Omtanken finns nog där men att vara förtänksam är det värre med Jag brukar också stå med andan i halsen i december men man kan ju försöka!
Jag har redan varit ute :) Gjorde en del ärenden och det kändes bra att få gjort! Sedan en god lunch, vi åt frallor med pepparrotssmet, sallad och gravad lax :D
Jag läste "gravid" lax.
Haha!! :D Det tror jag blir svårt med tanke på hur platt den var x)
Jaha det blir upp till oss Wonder Women att hålla ställningarna då
Jag ser er mer som Litenmenhårds angels. .
Haha! :D Glorian sitter lite på sned bara ;)
Här blev det en promenad i solen och glass längs vägen :)
Oj vad ni skriver, stack på en spontantur till en kompis och inte tittat här! Hoppas jag inte missat något.
Nej att vara glad och trevlig är något som jag tror underlättar.
Tänk att du redan har den bilden av mig, är jag så lättläst.
Jag tycker inte det är så kul att lagga mat men bidrar gärna när man är två eller fler som lagar ihop. Men någon annan får gärna ha koll på det hela så fixar jag det jag ska.
Härligt väder så nu sticker jag ut, ha en underbar dag och kväll!
Härligt med sol och värme, bara undvika kalla vindarna!
Ja
Solen har gått i moln nu när jag skulle ta en öl i solen.
*Vaknar* till: 2Pad - Changes
*2Pac*
Jag älskar kaffe!
Han är för på. Ringer och sms:ar hela tiden. Han är trevlig och så, men det blir lite för intensivt. Jag har sagt till honom, men han lyssnar inte.
Det har jag försökt med. Han är tydligen sån mot andra också. Jag brukar inte svara när han ringer för oftast är jag upptagen eller så ringer han så sent på kvällen och då har jag redan gått och lagt mig.
Nej, det är sant. Jag får påminna honom ibland bara.
Sitter och lyssnar igenom 1300 låtar.
Varför glömmer man alltid något när man är och handlar?
Nu ska jag göra som bananen och splitta.
Kanonväder ute. Det var några som paddlade kajak i kanalen och höll på med mobilen. Fattar inte!
"I rätt ljus är du rätt söt!" "Släck då lampan för f*n!" .
Tja homeslice. Låter härligt med lite jobb ändå och lite chill. .
Jag har haft det bra. Var ute och käkade med min jobbiga kollega och två av hans vänner så nu är jag helt slut! .
Fler än jag som har blivit utloggade idag? Jag har blivit det flera gånger idag.
Det är så otroligt frustrerande!
Ett visdomsord: "Att ta sig genom livet med livet i behåll, då har man lyckats!"
42 kronor kostar kuvertet som jag ska skicka USB-minnet i. Rena stölden!
@flygrl. Var det du som gav mig komplimangen, din spjuver? Tack i så fall. Det värmde mitt hjärta. .
Jag börjar jobba igen på måndag. Det ska bli skönt, men är samtidigt lite nervöst. Kan ta en vecka till om jag vill, men det ska bli skönt att komma in i normala rutiner igen.
*Varvar ner* till: UB40 - I got u babe.
*Torsten breakar* till: Shaggy - Angel.
Haha, ja, vi har tydligen börjat göra det.
Haha! Du har en skön humor, tjejen. . Om jag är Buttman, vad för superhjältenamn ska du ha då? Buttgirl? Haha.
Vad det är tråkigt att tvätta! Men det behövs.
Nu har jag tvättat klart. Skönt!
Dj Torsten tipsar:
Chronixx.
Koffee.
Två mycket bra artister! .
Ska snart gå och lägga mig.
*Kramar om alla i tråden*. Alla som vill ha en kram förstås! .
@Alla: Hej på er! Tittar förbi helt kort och hoppas ni har en skön söndag. Skönt med lite sol idag men det verkar mulna på alltmer. Fast själv jobbar jag och skriver det här i en paus.
Hörs!
@Alla: Hej! Tittar in. Hur har ni det?
Coronasäker KRAM tbx
Du känner mig tydligen rätt bra redan, fast du missade att jag även gillar trevliga kvinnor.
Fast jag gillar kompisar också förstås då jag är social av mig.
Jag kör med shorts än, så sommaren får inte vara slut än.
Vaknar till Solsken utanför mitt fönster, vet inte om det finns en sådan låt men kan tänka mig att skriva en om jag någon gång blir musikalisk.
Nja, jag lyssnar hellre än skriver. Ska jag skriva så får det nog bli i form av dikt.
Härligt ni är glada!
Berätta om något som gör er glada?
Det är fortfarande semester, finns mörka moln på himmelen men solen jobbar hårt för att vinna övertag! HEJA SOLEN
Borta från tråden ett par dagar, då är det en hel roman med nya mess. Undrar vad jag missat? Mår ni toppen?
Bra här, solen lyser och jag har ett par kalla i kylen! Inte mycket som saknas för att det skulle vara perfekt!
Whattup? Long time no c, stranger. .
Toppen som jag och Litenmenhård har skrivit nyss, själv?