Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-31 19:35:08 följande:
    Du skulle tagit med dig Freddie och Ingenpsykolog. De kan allt verkar det som inom musikquiz! 
    Ja, det skulle jag verkligen ha gjort! Med Freddie, Ingenpsykolog och Motiscia 80 i laget hade vi säkert vunnit 🤩
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-31 21:24:23 följande:
    Du får prova om du har en gammal mobil som ligger och skräpar i nån låda 🙂
    Det är nog nån liknade smak på tupp och kyckling efter som tuppen är pappa till kycklingarna
    Haha 😂 Ja, jag får kanske svänga ihop en sådan anrättning någon gång. Om jag gör det ska du få veta hur den smakar! 😋 Tror också att det borde vara nästan samma sak.
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-03-31 21:25:24 följande:
    Lycka till! :D Hade jag varit där hade vi kunnat slå oss ihop för jag är en hejare på musik, främst från 1900-talet.
    Tack så mycket! Du skulle ha varit med 🤩 Första pris var tusen kronor och vi hade behövt dina kunskaper för att vinna 🏆 
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-01 09:50:42 följande:

Torsten fyller år idag. Jag köpte en påse chips som han har bosatt sig i.  // Tungan ute

Stort grattis till Torsten! 🥳 Hur många år fyller han? 🤔 Kan tänka mig att det är samma med dammråttor och chipspåsar, som det är med katter och kartonger. De bara älskar att sitta i dem.
  • Eurydike
    Carolatom07 skrev 2023-04-01 17:04:19 följande:

Gillar "Poesi för fiskar" (Crazy pictures), garvade som fan första gången jag såg den här.

Fy satan vilken creepy! 🌳🌲😱

Rolig och läskig på samma gång 😂
  • Eurydike
    Anonym (extrema_gaser) skrev 2023-04-01 17:28:50 följande:

Hörru du Bosse kan ha fått tjall på pumpen serru 

Bosse är inte ensam om det! Vem har inte fått tjall på pumpen nu i dagarna? 🙃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-02 04:39:56 följande:

Knaaaaaaaaaark! Skrattande

Var det gott? 😋☕️
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-01 20:09:20 följande:
    Du får nog koka mobilen länge och den ska bli mör.
    Skriv här om du gör mobil i vin.
    Eller så smakar tuppen dunkudde 
    Det ska jag! Lovar att posta en bild på anrättningen 🥘
Svar på tråden Här är vi alla vänner.