Mortiscia80 skrev 2023-02-11 11:43:59 följande:
Tack! :D Ja men sen ska du ju tro att precis nu då jag har börjat leta ny fläkt så har den tystnat! Hoppas det löser sig med ditt kylskåp, men om du har hyreslägenhet så är det iaf något som hyresvärden ska ta itu med och inte att du själv måste göra det.
Idag har jag fortfarande hög energinivå så jag har strukit sonens alla pärlplattor (14 st) och märkt upp alla hans nya kläder. Behövde ett par småsaker på Lager 157 och de hade jätterea på vinterkläder, skor och annat så jag passade på :D Ny vinterjacka, vinterbyxor och vinterskor för 157:- per artikel, svårslaget! Plus nya vår/höstskor och handskar (de på fsk har fått fötter....). Solen skiner, fåglarna kvittrar och snart blir det äggmackor :D Jaja, livet kunde ju vara sämre.
Typiskt! Men så fort du slutar leta, börjar den nog igen 😉 Det är tyvärr så det brukar vara! Nu har kylskåpet skött sig bra och knipit igen hela dagen. Men det är fortfarande alldeles för varmt, så jag ska höra av mig till hyresvärden på måndag. Härligt att du har energi! Pärlplattor gjorde jag också när jag var liten. Det är häftigt att vissa saker fortfarande hänger med. Oj! Vilket klipp! 🤑 Kul när man lyckas göra fynd ibland. Själv har jag (optimistiskt nog) beställt en vårjacka som var på rea. Dessutom går den att bära in och ut, så det är en fluffig jacka åt ena hållet och en slät jacka åt andra. Solen skiner här också och jag tog årets första lite längre cykeltur. Snödropparna överraskade mig i diket, så nu är vårblommorna på gång 🌷