• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-04-01 06:29:09 följande:
    Haha, nej. Det var bara något jag kom på. :-P.
    Så bra 🤪
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-31 02:33:59 följande:
    Vi godkänner såklart din rättelse och jag misstänker att vi aldrig ens hade upptäckt felet om du inte påpekat det och övertygat oss om att något behövde rättas till! Tråkigt att höra att du känner dig slö, men det är verkligen inget som märks. Hoppas du mår lite (eller helst mycket) bättre snart! Sömniga hälsningar från en som borde sova snart! 🌙
    Instämmer såklart med allt!

Så ofta en annan har fel så kan väl du få ha fel ibland fultextad...vi är ju allt än bara människor! 🤗
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Eurydike skrev 2025-04-01 11:45:12 följande:

En liten fågel viskade i mitt öra att Torsten fyller år idag 🦅

Så Torsten, grattis för tusan! 🥳🧀🐀🎈

Spank u. Spank u very much! . Ja, det är inte varje dag man fyller år. Får se vad Freddie K hittar på. .
  • Freddie K

I'll point it at next thing that moves!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2025-04-01 16:07:33 följande:
    Spank u. Spank u very much! . Ja, det är inte varje dag man fyller år. Får se vad Freddie K hittar på. .
    Tårtan kan du glömma då jag inte får äta sånt och någon sup får du inte heller. Du får klara dig med en klapp på axeln. Så grattis din lilla spjuver. Eller som jag ibland kallar dig: Marjasin, vilket betyder: En liten j*vel! .
  • Freddie K

Angående filmen. Vi har gjort några missar, men jag hoppas inte att någon märker det. Jag tänker inte tala om vilka missar vi har gjort för då kommer ni bara att tänka på det. Vi har en liten scen kvar att spela in, sen ska vi börja klippa den så det går sakta, men säkert framåt. .

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-04-01 16:10:18 följande:
    Tårtan kan du glömma då jag inte får äta sånt och någon sup får du inte heller. Du får klara dig med en klapp på axeln. Så grattis din lilla spjuver. Eller som jag ibland kallar dig: Marjasin, vilket betyder: En liten j*vel! .
    Hahaha! 🤣
  • Freddie K

I ride alone. Need a bullet barrage?

• Freddie K

Jag stör mig på att man ska ställa om klockan. Jag får f*n jetlag av att ställa om klockan. Just saying. 

• Freddie K

När jag var på stan idag så tro f*n att det kom någon snubbe som ville ha pengar. Den här gången var han från Röda Korset. Jag tror till med en vit lögn och sa att jag redan är medlem. Fem minuter senare kommer det fram en kvinna. Också hon från Röda Korset, men då sa jag att jag redan hade pratat med hennes kollega. Varför ska såna personer alltid gå fram till mig? Jag fattar ju att de går fram till andra också, men.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.