Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
I'm feelin' high as a kite.
Like you know, when we were on that hike.
And you couldn't ride that bike.
It was with some guy named Mike.
I'm coming straight from the underground.
Don't make a sound.
You don't wanna raise the dead.
Happines and love ahead.
Whose one of y'all kicked me!
Dj Torsten is playing: Freddie K-Mitt Göteborg. Obs inte jag som sjunger, men jag har skrivit låten.
I'm feelin' high as a kite.
Like you know, when we were on that hike.
And you couldn't ride that bike.
It was with some guy named Mike.
I'm coming straight from the underground.
Don't make a sound.
You don't wanna raise the dead.
Happines and love ahead.
Jag tycker det är kul att en och samma person (troligen) ofta går in här, stör sig på att det faktiskt skrivs och vi har det trevligt här...det är olika vem personen skall tumma ner men oftast är det du eller jag också tänker den "nu blir den jag tummade ner arg på den andra"..tyckte det var lustigt att jagvfick tummen ner igår på ett par poster och inte du, idag fick du men inte Torsten då personen aldrig läser så den har inte ens nån aning, dumt och lite småkul faktiskt! 😆
Jag tycker det är kul att en och samma person (troligen) ofta går in här, stör sig på att det faktiskt skrivs och vi har det trevligt här...det är olika vem personen skall tumma ner men oftast är det du eller jag också tänker den "nu blir den jag tummade ner arg på den andra"..tyckte det var lustigt att jagvfick tummen ner igår på ett par poster och inte du, idag fick du men inte Torsten då personen aldrig läser så den har inte ens nån aning, dumt och lite småkul faktiskt! 😆
Dj Torsten is playing: Freddie K-Mitt Göteborg. Obs inte jag som sjunger, men jag har skrivit låten.