• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    Freddie K skrev 2025-03-24 04:48:49 följande:
    Som vanligt berör dina ord mig djupt.

Jag skönjer viss vemod med längtan. Längtan efter att vara frisk och få tillhöra. Att inte vara annorlunda eller sticka ut. En längtan om att bara få vara utan misär. Du är en stark kvinna och jag beundrar dig för det. Du slår bort alla motgångar likt tennisbollar. Fortsätt att kämpa och du ska få din belöning! .
    Alltid trevligt att kunna nå ut med sina ord! Tack, emellanåt känner jag mig riktigt svag. Det är så lätt att vara modig och stursk då man känner sig bra, och sedan står man där lika hjälplös då man inte längre har modet och styrkan. Förhoppningsvis kommer jag att urskilja något sorts mönster att arbeta med eller emot. Men ja, kämpa på ska man göra, går det inte med en taktik får man prova en annan. List och överraskande grepp. Kämpa på du med! Och ta vara på allt det fantastiska också.
  • fultextad användarhandbok
    burleskburkläsk skrev 2025-03-23 21:26:33 följande:
    Tack skall du ha! 🤗

Jag tycker det är häftigt att nån har en helt egen stil och intressen och inte är påverkade av "accepterade" val nån annan bokstavligen gjort åt en.

Glad att höra att det gått bra för dig!

Har du funderat på att podda eller nåt sånt nån gång?
    Sprida visdomen vidare, tala för den som inte följer vågen osv...
    Tack för tipset, lägger det i kanske-prova-lådan. Huruvida det rör sig om visdom eller nörderi överlåter jag åt andra att avgöra dock.Solig  Så var det då dags för lite vardagsbestyr. Sköt om dig, och ta vara på allt fantastiskt.
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-03-25 16:30:08 följande:
    Tack för tipset, lägger det i kanske-prova-lådan. Huruvida det rör sig om visdom eller nörderi överlåter jag åt andra att avgöra dock.Solig  Så var det då dags för lite vardagsbestyr. Sköt om dig, och ta vara på allt fantastiskt.
    Tack själv! 😃

Låter spännande, kul du uppskattade tipset!

Ha det så skönt och njut av dagen!

Vi skrivs!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-03-25 15:21:17 följande:
    Ja, jag försöker i alla fall.
    Om du syftar på mig så är du en grym kompis! 🤩👏👌 Brukar tänka på oss när jag lyssnar på den här låten och ja, det är nog en lite udda låt att lyssna på 😅🦊🐻

">

• burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-26 01:17:26 följande:
    Om du syftar på mig så är du en grym kompis! 🤩👏👌 Brukar tänka på oss när jag lyssnar på den här låten och ja, det är nog en lite udda låt att lyssna på 😅🦊🐻

">

Vad sött! 😃
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-03-26 01:17:26 följande:

">

Tack, ja jag syftade på dig, men jag ville inte hänga ut dig. Mi corazon var väl en ledtråd. Tack, du är en kickass kompis med.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2025-03-25 16:20:24 följande:
    Alltid trevligt att kunna nå ut med sina ord! Tack, emellanåt känner jag mig riktigt svag. Det är så lätt att vara modig och stursk då man känner sig bra, och sedan står man där lika hjälplös då man inte längre har modet och styrkan. Förhoppningsvis kommer jag att urskilja något sorts mönster att arbeta med eller emot. Men ja, kämpa på ska man göra, går det inte med en taktik får man prova en annan. List och överraskande grepp. Kämpa på du med! Och ta vara på allt det fantastiska också.
    Jag förstår. Jag känner mig svag ibland med, men då brukar jag tänka på allt jag har istället för allt jag saknar. Det är inte lätt alltid, men jag tror att man måste få ha de dagarna då man känner sig svag. Kämpa på minun kaveri.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Whose one of y'all kicked me! Demon

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Freddie K-Mitt Göteborg. Obs inte jag som sjunger, men jag har skrivit låten. 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.