• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-24 13:03:04 följande:
    Jo, så är det j. Texterna blir bättre då. 
    Jaa miljoner gånger om...tänk dig alla gamla feta låtar om de hade freestylats fram, ja då skall de bara freestyla musiken också så har vi skräpmusik! 😆
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-24 13:08:48 följande:

Bah! Nu känner jag mig så där hög igen. 

Men det är väl bra antar jag! 😃
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-24 13:17:02 följande:
    Jaa miljoner gånger om...tänk dig alla gamla feta låtar om de hade freestylats fram, ja då skall de bara freestyla musiken också så har vi skräpmusik! 😆
    Precis och musiken är ju så mycket svårare att freestyla fram. Vill inte ens tänka på hur det hade låtit då.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-24 13:17:31 följande:
    Men det är väl bra antar jag! 😃
    Nja, lite jobbigt är det allt, men hellre det än att känna sig låg i alla fall. .
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-24 13:16:30 följande:
    Haha, tack! . Det är bara min "twisted brain", haha. Är det inte alla karaktärer i huvudet så är det rim istället. 
    Ja eller Freddie och hans gang of characters! 😉

That is some rap collage right there! 😁
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-24 13:18:39 följande:
    Nja, lite jobbigt är det allt, men hellre det än att känna sig låg i alla fall. .
    Håller med hårt där! 
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-24 13:19:02 följande:
    Ja eller Freddie och hans gang of characters! 😉

That is some rap collage right there! 😁
    Haha, ja, verkligen. Hade varit en fet hip-hop grupp om den hette så, haha. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-24 13:18:02 följande:
    Precis och musiken är ju så mycket svårare att freestyla fram. Vill inte ens tänka på hur det hade låtit då.
    Ja nej då kan man tillslut gå till förskolan och låta småbarn göra musiken sen går man till ett demensboende och fixar nån MC Berit eller nåt som fräser och väser tills löskäften blir luftburen och slänger in lines som "är det du som är Tomten?"
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-24 13:23:34 följande:
    Ja nej då kan man tillslut gå till förskolan och låta småbarn göra musiken sen går man till ett demensboende och fixar nån MC Berit eller nåt som fräser och väser tills löskäften blir luftburen och slänger in lines som "är det du som är Tomten?"
    Haha. Det var roligt sagt. Nu fick jag ett gott skratt. "MC Berit", som frågar om det är du som är tomten. Asg!
  • Freddie K

Här kommer hon. MC Berit med löskäften med låten-Är det du som är tomten? Haha. Klockrent ju. .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.