• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

"Who's your daddy? Who's your daddy?" "I don't know!"

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-23 07:30:38 följande:

"Who's your daddy? Who's your daddy?" "I don't know!"

😅
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-23 07:37:46 följande:
    😅
    Jag har liksom ett mellanregister i mitt huvud, eller hur man ska förklara. Det liksom är lite som när man försöker ratta in en radiokanal och det brusar typ. Jag får för mig saker som jag bara måste få ur mig ibland som inte verkar ha någon som helst rim eller reson. Skäms
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-23 07:40:18 följande:
    Jag har liksom ett mellanregister i mitt huvud, eller hur man ska förklara. Det liksom är lite som när man försöker ratta in en radiokanal och det brusar typ. Jag får för mig saker som jag bara måste få ur mig ibland som inte verkar ha någon som helst rim eller reson. Skäms
    Ja då får man hoppas att det hålls någorlunda på is under en första dejt...annars kan det hända vad som! 🙈
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-23 07:52:58 följande:
    Ja då får man hoppas att det hålls någorlunda på is under en första dejt...annars kan det hända vad som! 🙈
    Haha! .

Nu dejtar inte jag av principiella skäl. Jag förstår mig inte på formen. Man är inte tillsammans, men ändå lite tillsammans på något sätt. Förvirrande, tycker jag. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-23 08:10:33 följande:
    Haha! .

Nu dejtar inte jag av principiella skäl. Jag förstår mig inte på formen. Man är inte tillsammans, men ändå lite tillsammans på något sätt. Förvirrande, tycker jag. 
    Hehe inte jag heller...antingen känner man varann och blir ett par eller inte...man kan ge varann tid...

Har gått med att gå på dejt vid två tillfällen...jag var inte den som sabbade det men det var inget att lägga tid på dejtade...sånt trams 😆
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Bahamen-Who let the dogs out?

Jag har lyssnat på den här låten minst 150 gånger och jag har fortfarande inte kommit på vem som släppte ut de jäkla hundarna!

• Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-23 08:44:52 följande:
    Hehe inte jag heller...antingen känner man varann och blir ett par eller inte...man kan ge varann tid...

Har gått med att gå på dejt vid två tillfällen...jag var inte den som sabbade det men det var inget att lägga tid på dejtade...sånt trams 😆
    Det är helt värdelöst att dejta, tycker jag. Antingen är man tillsammans eller så är man det inte. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-23 10:17:04 följande:

Dj Torsten is playing: Bahamen-Who let the dogs out?

Jag har lyssnat på den här låten minst 150 gånger och jag har fortfarande inte kommit på vem som släppte ut de jäkla hundarna!

🙈🤣
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-23 10:17:44 följande:
    Det är helt värdelöst att dejta, tycker jag. Antingen är man tillsammans eller så är man det inte. 
    Ja precis, varför försöka att dra fram nåt om där inte finns nåt att dra fram...

Då lär jag mig hellre känna en tjej och där om där finns nåt att det då eventuellt över tid utvecklas till nåt som varar livet ut med extremt mycket kärlek och glädje till sista andetaget!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.