Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Fajjer skrev 2023-01-14 20:28:16 följande:
    Ok, starkglögg är gott. Jag drack dock ingen glögg denna julen. Inte ens alkoholfri. Gillar du inte smaken av öl? Själv så älskar jag öl, även om jag bara dricker folköl nu för tiden. Glad

Kaffe skulle jag inte klara mig utan. Jag gillar kicken man får.
    Det är det! Men det går bra att fira jul utan glögg också 😊 Jag brukar säga att jag inte tycker om malt, humle, jäst eller vatten. Särskilt inte i kombination. Jag hade en poddkollega som jobbar som bartender. Han skickade en öllåda till mig med utvalda ölsorter, men det var som att kasta pärlor åt svin tyvärr. Jag sköljde ner ölen tillsammans med lösgodis, för jag klarade inte av att dricka den annars. Men det var otroligt snällt av honom och jag uppskattade verkligen gåvan. Jag provade varje öl ordentligt och kände in alla smakerna som jag fått beskrivna för mig, men det var inte min kopp te, eller öl. En av ölen hade sista-i-världen-status, så jag kände mig verkligen hedrad. Det är svårt att klara sig utan kaffe och jag gillar också kicken man får, men det är den som är problemet ☕️
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-01-17 07:12:48 följande:

Attans! Jag hade glömt att stänga av spisen igår så den har varit på hela natten. Jag såg det nu. Som tur är har jag en spisvakt. .

Opps! Menar du Torsten? Om jag har förstått det rätt, så är han väl närmast förkolnad vid det här laget och sugen på att hämnas efter incidenten med elchockshalsbandet. Jag skulle inte lita på honom en sekund 🤨🔥
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-15 17:15:00 följande:

Kulturjournalister är rädda för AI men inget AI kan ersätta Eurydike eller Torsten. Kul att filmen var bra. Hoppas du kan bestämma dig för om studier är rätt i vår.
    (Viktigast att det känns kul om du nu ändå inte ska jobba med det för tillfället.)