• RaYzLeR

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2023-04-14 16:33:46 följande:

Nu tar vi la helg? Skrattande

Ja det gör vi. Det ska bli skönt med helg! Glad
  • RaYzLeR
    Freddie K skrev 2023-04-14 16:41:59 följande:
    Ja, verkligen. Glad. Ska du göra något i helgen? Btw, välkommen till tråden, om jag har missat det.
    Det blir lugnt i helgen. Det blir några folköl och glo på TV. Glad

Tack så mycket, jag har varit i tråden i några månader, men jag skriver inte så ofta. Jag brukar prata med Eurodyke ibland. Ska du träffa henne i helgen? Glad
  • RaYzLeR
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-16 20:37:49 följande:
    Det var ju passade också för jag skrev mitt första inlägg i tråden dem 24 december.
    Bullen smakade bara papper så den var inte god😝
    Fast nu gillar du kanelbullar.
    Smällt choklad har jag aldrig gillat så jag måste vara en konstig tjej 👧
    Fast choklad är godare. Men jag kan gilla smält choklad med banan, grillad i aluminiumfolie! Glad
  • RaYzLeR
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-18 20:50:58 följande:

Har fått mitt nya SIM-kort till mobilen så jag har fört över allt till den nya mobilen och ändat lite inställningar och så kan jag se på antikrundan på mobilenGlad

Antikrundan äger! Skrattande
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-23 22:01:48 följande:
    Välkommen tillbaka, hoppas att pajen ska smaka! 😋
    Tack så mycket! Jag var bara avstängd i 24 timmar så det var inte så farligt. Glad Ja pajen är god. Jag åt den igår med. Glad
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-26 18:49:02 följande:
    Ja, någonting måste man ju göra för att vakna upp ur vinterdvalan 🐻😂
    Mina pungkulor skulle frysa till is och krypa upp tillbaka till buken där dom kom ifrån! 😄

Idag så spelar MoDo-Djurgården kl 19.30. HEJA Djurgården! Skrattande
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-26 19:20:23 följande:
    Haha 😂 Det blir gratis preventivmedel då! 😜

Spännande! En fågel viskade i mitt öra att Djurgården behöver vinna tre raka, så jag håller verkligen tummarna. HEJA Djurgården! 🤩✌️
    Jag behöver inga preventinmedel. Jag fick inte barn trots att jag och flickvännen försökte i ett års tid, så jag börjar undra om jag är steril? 🙄

Men det gör detsamma, jag vill inte ha barn längre! Glad

Ja, Djurgården behöver vinna tre raka matcher, men jag håller på Djurgården och hoppas på dom! Skrattande
Svar på tråden Här är vi alla vänner.