• RaYzLeR

Här är vi alla vänner.

Jag åt en kall, mjuk våffla idag. Det var ingen höjdare! Våfflor ska vara varma och frasiga! Skrattande

• RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-03-25 23:01:03 följande:
    Haha 😂 Varför var den kall och mjuk? Fick den vänta lite innan den blev uppäten? Förstår att det inte var någon höjdare och håller med dig om att de ska vara varma och frasiga 🧇
    Jag blev bjuden på den. En våffla som blev över på mitt boende, sedan deras våffeldag.

Jag har ju Asperger och bor på ett stödboende för oss retarded! Skrattande
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-03-25 23:45:08 följande:
    Aha! Då förstår jag. Det var alltså inte ditt fel. Man brukar ju säga att gratis är gott, men så var det alltså inte i det här fallet. Trivs du på stödboendet annars, förutom den kalla våffla? 😊
    Jo jag trivs bra på mitt stödboende! Det är bra personal!

Jag dricker ju lite för mycket folköl, så dom har lite koll på mig så att jag sköter mig! Skrattande
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-03-26 20:07:38 följande:
    Skönt att du trivs och att personalen är bra! 🤩

Aha! Jag förstår. Tror jag skulle behöva någon som höll koll på mig och mitt kaffedrickande också 🤔
    Ja det är bra! Glad

Jag trodde att du hade slutat med kaffet? Fick du ett återfall? Skrattande
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-03-26 20:38:38 följande:
    Haha 😂 Ja, tyvärr! Ett återfall som höll i sig i en månad. Det började med att jag drack en Irish coffee som var så himla god och sedan ledde det till en resa ner i avgrunden. Jag drack ohemula mängder kaffe. Nästan som om jag ville ta igen allt kaffe jag missat 😅 Det slutade med att jag drack tre koppar efter lunchen och sedan skärpte jag mig igen ☕️
    Haha ok! Irish coffee är ju underbart gott, så jag förstår om du fick ett återfall! 😄

Jag är en kaffemänniska jag också. Jag brukar dricka tre koppar kaffe mellan kl 15-16 då dom bjuder på kaffe på mitt boende! 🙂

Annars så håller jag mig till folköl. Jag har druckit ett sexpack folköl idag! 🙂
  • RaYzLeR
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-04 20:26:06 följande:
    Det funkar bra nu så jag slapp att kasta ut den
    Freddie K skrev 2023-04-04 06:37:10 följande:

Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! Glad

Härligt.
    Jag är ledig hela veckan efter som vi har extremt lite att göra på jobbet Bada nu🥶

Jag håller med. Det är för kallt att bada nu! Brrr!
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-06 22:04:54 följande:
    Glad påsk! Vad har du i påskägget då? Folköl? 😉🍻🐣
    Ja det blev två sexpack folköl idag i påskägget! 😄

På lördag så får jag nog ett riktigt påskägg med godis i, av farsan. 🙂
  • RaYzLeR
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-09 20:33:24 följande:

Jag har börjat att tro på spöken för idag stannade tvättmaskinen och det kom upp en felkod på den den inte fick nått vatten så nu har jag en del dyblöta kläder som ligger i en tvättmaskin som har låst in mina kläder

Hur ska du få ur kläderna då? 😱
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-10 18:57:33 följande:
    Tack! 😊

Nej, tyvärr! Den där snåla haren tvärvände i dörren när den fick syn på det överfulla påskägget som jag köpt till mig själv 😅🐰🥚🍭
    Jag fick ett ägg med godis och 300 kr i av påskharen, så jag måste ha varit snäll! 😄
Svar på tråden Här är vi alla vänner.