• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Nandez
    RaYzLeR skrev 2024-01-17 21:40:30 följande:
    Hur kallt har du nu? Jag har 2 minus. Glad
    Nu bara 2 minus, igår kväll den här tiden var det minus 17
  • fultextad användarhandbok
    Mortiscia80 skrev 2024-01-17 08:24:13 följande:
    De tittar på molnets storlek och så lär de utgå från sånt som regndroppar mm som samlas i dem. Dessa har ju en viss vikt även om de inte trillar ner på marken, så då kan man beräkna vikten. Hur exakt nära man kan komma vet jag däremot inte.
    Nandez skrev 2024-01-17 21:37:32 följande:
    Intressant😀
    Kasta upp en liter vatten i luften så stannar det inte där. Däremot går det så klart att skicka upp en liter vatten i atmosfären om man ställer en skål vatten ute i värmen. Då någonting är i atmosfären är vikten, under förutsättning att det styrs av jordens gravitation, lika med föremålets massa i relation till dess lyftkraft. Några reflektioner bara. 
  • Nandez
    fultextad användarhandbok skrev 2024-01-17 21:50:03 följande:
    Nandez skrev 2024-01-17 21:37:32 följande:
    Intressant😀
    Kasta upp en liter vatten i luften så stannar det inte där. Däremot går det så klart att skicka upp en liter vatten i atmosfären om man ställer en skål vatten ute i värmen. Då någonting är i atmosfären är vikten, under förutsättning att det styrs av jordens gravitation, lika med föremålets massa i relation till dess lyftkraft. Några reflektioner bara. 
    Intressant😀
  • Freddie K
    Nandez skrev 2024-01-17 21:36:03 följande:
    Oj, vilken dröm, skönt att vakna och inse att det bara var en dröm
    Ja, det var det verkligen, men det fick mig att fundera. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-01-18 07:06:27 följande:

God morgon! Rejält nervös nu, ska antagligen på dejt i em med killen som jag gillar! Förvånad

Vi hoppas på det bästa. Glad
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-01-18 07:09:08 följande:
    Vi hoppas på det bästa. Glad
    Tack!! Jag ska snart skicka sms och fråga vilken tid vi ska ses. Nerverna på utsidan...
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-01-18 08:34:17 följande:
    Tack!! Jag ska snart skicka sms och fråga vilken tid vi ska ses. Nerverna på utsidan...
    Det låter bra. Glad
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-01-18 07:06:27 följande:

God morgon! Rejält nervös nu, ska antagligen på dejt i em med killen som jag gillar! Förvånad

God morgon! Oj! Vad nervöst och kul på samma gång 😮 Var bara dig själv så kommer det säkert gå jättebra 😊 Lycka till!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-01-18 09:06:30 följande:
    God morgon! Oj! Vad nervöst och kul på samma gång 😮 Var bara dig själv så kommer det säkert gå jättebra 😊 Lycka till!
    Det tar ett tag för mig att mjukna upp numera, har jag märkt :s Hoppas verkligen att jag kan börja slappna av idag, vi har ju redan setts några ggr, men sånt här kan ta tid. Tack :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.