Inlägg från: Anonym (Trevlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trevlig)

Här är vi alla vänner.

Anastasia skrev 2023-07-08 18:02:01 följande:
    typiskt Svensk sommar, snart syns regnbågen då kanske också <3
    Såg inte regnbågen men en blixt såg jag för ett tag sedan 
  • Anonym (Trevlig)
    Anastasia skrev 2023-07-08 19:52:38 följande:
    Vad härligt, jag verkligen älskar åskan. Den ger mig en skräckblandad förtjusning.  Sedan blir alltid luften så skön efteråt.  Man riktigt känner att man kan andas ❤️
    Det åskade rätt så bra en stund och blixten slog ner i närheten så vi blev utan el ett tag. Jag gillar också när det åskar 
  • Anonym (Trevlig)
    Anastasia skrev 2023-07-08 22:28:03 följande:
    Ja de är något visst med just åska.  Hur länge var ni utan el? 

att vara utan el är också väldigt rogivande, jag och mamma brukar vara med på earthour, då vi vet när det är, och det är så befriande att bara släcka ner precis allt och sitta i soffan med levande ljus.  Vad man är beroende av elen egentligen.  Det är lite skrämmande, för elen är ju så skör.
    Det är ju sån kraft i åskan. Vi var utan el i ca 10 min.
    Det kan vara mysigt att vara utan el en stund men inte i 38 timmar som vi var efter stormen Alfrida fast jag överlevde ändå för jag köpte ett gasolkök och en fotogenvärmare 
  • Anonym (Trevlig)

Det är nått som är fel med vädret idag för solen har lyst hela dagen😲

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-07-09 20:45:06 följande:
    Här var det också fel på vädret! Det skulle bli moln, men blev sol. Jag hade ingenting emot det 🌞☁️
    Här stod det att det skulle regna idag fast skönt nog så blev det sol hela dagen 
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-07-10 04:17:22 följande:

Är det för tidigt för att börja dammsuga? Tungan ute

Det är nog ingen granne som hör din dammsugare 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-07-10 20:47:33 följande:
    Nej, det tror inte jag heller! Men risken finns att de hör Torsten skrika av skräck. Han är livrädd för dammsugaren 😱🐀
    Ja och då väcker han alla grannar som tror att Freddie misshandlar  en person  och  vipps så står det 10 poliser på gården 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-07-11 20:44:18 följande:
    Satan i gatan, vilket drama! 👹👮 Det är sannerligen inte lätt att ha en dammråtta som sambo alla gånger 😅
    Värsta pådraget för att en liten dammråtta blev livrädd för snabeldraken. Tur att jag har en katt🐈 som sambo 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-07-13 00:55:46 följande:
    Eller hur! 😅 En katt låter lite lugnare 🐈
    Lugn och snäll raskatt 
  • Anonym (Trevlig)

Konstig sommar för först var det varmt och torrt och nu kommer det nästan regnskurar dagligen

Svar på tråden Här är vi alla vänner.