Inlägg från: Anonym (Trevlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trevlig)

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2023-05-08 22:04:43 följande:
    Så skönt att höra! 🌸
    Tack. Nu börjar jag att känna mig pigg igen 🙂
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-12 18:18:30 följande:
    Årets första dopp! Äntligen 🌞🐳
    Det är sagolikt vackert  så jag förstår att du trivs att bada där 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-12 21:36:41 följande:
    Det är en av mina favoritplatser på jorden! 😊🤩👌
    Det kan jag tänka mig🙂
    Jag har hittat en rätt så mysig badstrand nära mitt hem och där kan man välja  att sitta på en klippa eller på stranden efter ett dopp i östersjön  
  • Anonym (Trevlig)

Har gjort min första smörgåstårta ikväll och den ser för jävlig ut . Jag uppdaterar imorgon  om den ens är ätbar 

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-12 23:56:45 följande:
    Åh! Det låter också härligt! Klippor eller strand är mysigt på två olika sätt 😊🤔
    På klippan så är det kvällssol så man väljer den när man tar ett kvällsdopp 
    Eurydike skrev 2023-05-12 23:59:30 följande:
    Den är säkert svingod även om den är svinful! 😋 Jag gjorde en smörgåstårta, för första gången på flera år, för några veckor sedan. Den blev jättegod! Ja, håll oss uppdaterade!
    Smörgåstårtan var mycket god  så nu ska jag göra det flera gånger.
    Fast jag tror att din tårta blev finare än min 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-14 20:12:22 följande:
    Det låter mysigt! 🌞

Vad bra! Det är mycket, mycket roligare att laga mat när det blir gott 😅 Kul att du tänker göra det fler gånger!
    Brukade även bada när det var mörkt ute men jag slutade med det efter att jag såg en grävling.
    Jag lagar den mesta maten från grunden för då får man den smak som man vill ha. Jag ska göra lite mera fyllning nästa gång 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-14 20:52:55 följande:
    Jösses! En grävling! Då hade jag också hållit mig borta 🦡 Själv simmade jag i min kära å en gång när jag såg en orm slinka ner i vattnet och komma farande åt mitt håll 🐍😅 Jag tycker också om att laga mat från grunden och det låter bra med lite mer fyllning, för smörgåstårtor får inte vara torra.
    Jag sprang åt ena hållet och grävlingen lunkade iväg åt andra hållet tror jag. Hade jag sett en orm som hade simmat emot mig  då hade jag blivit jätte rädd.
    Det är ju billigare och godare att laga maten från grunden 
    RaYzLeR skrev 2023-05-14 21:04:20 följande:

Grävlingar är inte farliga. Det är en myt att dom biter i benet tills det går av. Grävlingar är rätt så skygga av sig. Glad

Jag är rädd för dom ändå 
  • Anonym (Trevlig)
    RaYzLeR skrev 2023-05-14 21:49:40 följande:
    Haha gör det! 😄 Jag har sett grävlingar några gånger på farsans frus sommarstuga. Dom blev rädda och sprang iväg! 😁
    Jag ser grävlingar rätt så ofta  
  • Anonym (Trevlig)

Nu börjar man känna igen våren 2023 för nu är det svalt igen och i morgon kan det komma snö🥶

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-16 21:17:38 följande:
    Vad säger du?!!! 😮 Jag som trodde vädret hade skärpt till sig nu 🥶
    Puh såg på värdet att det ska bli varmare redan på torsdag men innan det så blir det snö i Svealand   
Svar på tråden Här är vi alla vänner.