flygrl skrev 2020-04-05 20:52:16 följande:
Inte alla som jobbar i vården är särskilt lämpade för det uppenbarligen. :/
Disa35 skrev 2020-04-05 10:54:50 följande:
Godmorgon
Här blir det förklarande och försvar av den svenska regeringsformen, samt sannolikt promenad i solen lite senare
Tunga ämnen du ger dig in i. Akta dig bara så du inte blir bränd...
Själv fjantar jag mest runt i lektrådarna och det är faktiskt både roligt och lite lagom stimulerande utan större risk för elaka påhopp. Fast visst det händer jag ger mig in i tyngre grejer med men inte så ofta.Härligt med fina trädgårdar.
Disa35 skrev 2020-04-05 16:32:15 följande:
Hej hej
Nej, de är ju inte det - man kan alltid trösta sig med att de flesta har närmare till pensionen än studenten
Alltså, det var inte tänkt att jag skulle ge mig in i tunga trådar, jag tänkte bara hänga runt och skriva lite där det var roligt och kravlöst.
Men så upptäckte jag alla dumheter som florerar, speciellt nu med viruset, och då blev det så att jag gav mig in och började förklara saker, reda ut saker, underkänna källor och förklara källkritik och en massa annat.
Just nu är det nästan bara virustrådar jag ägnar mig åt - de har ju den fördelen att det är rätt lätt att bevisa att man har rätt (om man nu har det).
Bränd och bränd...hittills har jag blivit anklagad för besserwisserfasoner och för att häva ur mig tvärsäkra uttalanden (av påven, av alla människor) och för att vara kinesisk lobbyist.
Jättehärligt med fina trädgårdar
Tyvärr är föräldrarnas trädgård utom räckhåll just nu, men den tiden kommer.
Har du trädgård?