Här är vi alla vänner.
flygrl skrev 2020-04-28 04:10:07 följande:
Jobbigt när man inte riktigt vet hur man ska lösa ett problem, särskilt om det handlar om eventuella stora utgifter. Nu har du ju en liten frist iaf medans dom kollar din dator så får du ta ställning sen.
Låter komplicerat det där med Pokémon Go men man kommer väl in i det med tiden.
Jag är förresten ett stort Pikachu-fan!
Ankans mörka inre blottas. Det låter som taget ur en skräckfilm...så absolut inget gott tecken. Beware! :P
När man trodde att man skulle komma någonvart... De ringde nu på fm och informerade mig om att gångjärnet var trasigt (nähä?!) men tyvärr kan man inte köpa nya delar till datorn. Så då tyckte de att undersökningen var klar och att om jag inte bryr mig så mycket om den biten så kan jag säkert ominstallera Windows. Jaha, men nu är det ju så att datorn inte ens startar längre tyckte jag så vad beror det på isf, gångjärnet eller..? Ööööh, jaha näe men det har vi inte tagit reda på. Nä men braaa då... x( Lämnar jag in datorn för felsökning vill jag ju veta vad som är fel också, jag hade ändå lämnat med en tydlig beskrivning av de saker som felar (gångjärnet som vill bryta upp skärmen om man stänger samt att den inte ens startar längre).
Pokémon går väl framåt kan man säga. Jag har hittat ett bra ställe där jag kan traska fram o tillbaka med barnvagnen mellan två pokéstops och samla från båda för när jag kommer fram igen har de fyllts på :D Fattar inte det där med battles än, de genererar ju ingen HP med tiden så den pokémon man slänger in är så gott som körd. Dessutom går det inte att göra "dodge" genom att dra åt sidorna, så som det står online att man ska kunna göra =/ Så nej, battles är inte riktigt för mig.
Hahaha jaa det var en bra titel! :D Jag tror det är mögel som jag nog sa och då är den körd, går inte att ha till ett litet barn så klart. Jaja, det finns fler på Gekås om man absolut måste ha fler än sju.