Här är vi alla vänner.
Nu är jag så trött så att ögonen går i kors!
Nu är jag så trött så att ögonen går i kors!
Hej alla, vakna & sovande, hur har eran lördag vart? Det va ju riktigt fint sommarväder idag och jag hängde med några av syskonen till Strängnäs som visade sig va riktigt fint med välskötta gamla hus och smala gränder, fin gammal domkyrka med mycket historia och mysig småbåtshamn med skönt folkliv runtomkring. En härlig dag faktiskt!
Jag har insett att jag gärna skulle hitta någon kvinna att umgås lite med, har ni tips på hur man får första kontakten. Jag tror jag har bra förutsättningar då jag tycker om att prata med folk, även ha ögonkontakt.
Tack, rolig är inte dumt att vara men katt är jag inte. Fast din katt verkar ha bra attityd. Än mer tack för kramen, kramar kan man inte få nog av. De ger så mycket energi.
Och jag fortsätter med byxor, trivs bättre i det tror jag. Har inget behov att ifrågasätta just de "reglerna".
Skulle du somna om du skålar med mig, du skrev ju att jag var rolig? Jag tror att man kan somna men det beror nog på situation.
*Sitter och filosoferar så här på förmiddagen*.
Jag har till och med varit och handlat. Duktig jag är.
Om en kompis säger att han har hittat den perfekta tjejen åt en och jag frågar hur hon ser ut och han säger att hon har fin personlighet. Vad menar han då?
Jag är inte en sån person som går på utseende, men jag är ändå nyfiken på vad han menar med det.
Är man inte inne här dagligen så är man snart utanför då det kommer massor av mess här. Fast det är kul när folk pratar.
Hej mina vänner!
Hemkommen från jobbet, underbart väder. Tar en promenad innan kvällsmaten. Någon som vill med?