Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

RaYzLeR skrev 2024-12-25 11:00:37 följande:
    Ok, midnattsmässa och julotta var länge sen jag gick på, men det är mysigt. Glad Blev det ett vegetariskt julbord? Jag är inte så förtjust i kött så jag åt vegetariska köttbullar till julbordet, och ingen julskinka, men Janssons blev det. Glad

Jag firade med familjen. Jag och syrran åkte till mamma på förmiddagen, hon bor på ett äldreboende. Sen så åkte vi till pappa och firade jul där och åt julbord. det var mysigt.

Idag så ska jag till pappa igen och så ska vi äta Ris á la Malta. Tomte
    Jag var på midnattsmässa för första gången förra året och det var så mysigt att jag ville gå i år igen! Japp! Helt vegetariskt/veganskt förutom mimosasalladen. Gott med vegetariska köttbullar om du inte är så förtjust i kött! 😋

Fint att ni åkte runt till både er mamma och pappa! 🤩

Mmm Ris à la Malta är gott 🤤 Ha en riktigt god fortsättning på julen! 🤶🏻
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-29 17:07:07 följande:

Ja! Nu börjar det hända något i spelet i alla fall. Jag har löst det!

Nu får du sno ihop en nyårsfest i spelet illa kvickt, annars flyttar nog alla ut igen 🥳😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-28 13:11:14 följande:

Jag kan inte låta bli att bli lite filosofisk nu.

Må 2025 bli året då stjärnorna lyser klart och solen står högt på sin himmel och skiner ner på oss och värmer oss med sina strålar. Må lyckan le mot oss och att vi får det vi förtjänar. Jo 2025 har potential att bli väldigt bra. Tänk på att livet blir som man gör det till. 

Det får vi verkligen hoppas! Och att vi minns att vända blickarna mot skyn, så vi ser de skinande stjärnorna och kan värma våra vinterbleka själar i solens strålar ⭐️☀️⛄️
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 10:31:19 följande:
    Jag har spelat det spelet 100 gånger och äntligen får jag till det som jag vill. .
    Vilken tur då! Det hade varit jobbigt om du bara stod och stampade på samma ställe efter hundra gånger 😅😃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 10:32:07 följande:
    Det låter bra och god fortsättning på dig.
    Tack så mycket och detsamma till dig! 😊
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 10:30:23 följande:

I'm alive! Skrattande

Är du säker på det? Jag tror du går igen här i tråden 👻
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 17:04:46 följande:
    Jo, fast nu har jag tröttnat lite på det. Funderar på att ladda hen Tycoon railroad. Där ska man också bygga.
    Jag känner inte till det spelet, men det låter ju som en bra idé om du har tröttnat på det förra 😃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 17:05:57 följande:
    Jag vet inte riktigt. Jag känner mig som ett spöke ibland, haha. 
    Då behöver du inte klä ut dig på Halloween 👻😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 17:17:43 följande:
    Nej och den jag skrämmer mest är nog mig själv när jag kollar mig själv i spegeln, haha.
    Samma här! 😂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-08 17:18:26 följande:
    Det går ut på att man ska bygga en järnväg. :)
    Då får vi hoppas att det går som på räls 😉🚆
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-17 14:54:59 följande:
    Såg du något spännande?
    Ja, jag gläntade på persiennerna och upptäckte att hela världen fortfarande existerar utanför fönstret. Den hade inte stannat upp bara för att jag låg sjuk i min säng 😂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:00:09 följande:
    Aww, är du sjuk? Hade gärna kommit med soppa till dig.
    Jag har blivit frisk nu, men det var en segdragen rackare till förkylning 🤧 Soppa hade varit smarrigt det! 😋
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:04:29 följande:
    Eller, ja. Det var rättare sagt en härdsmälta som ett av mina kärnkraftverk fick. Hela stan bara dog.
    Jösses! Där går det vilt till 😬
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-19 12:19:39 följande:
    Gött att du har blivit frisk igen. .
    Eurydike skrev 2025-01-18 19:33:15 följande:
    Jösses! Där går det vilt till 😬
    Ja, något kanske. :-P. Jag fick börja om på en ny stad. Lite frustrerande nu när jag har listat ut hur man ska göra med vissa grejer, men så är det. 
    Ja, det är så segt att vara sjuk! Det känns som att tiden står stilla 🐌

Skönt ändå att man kan börja om igen! Nu får vi hoppas att du slipper fler kärnkraftsolyckor 😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-22 14:30:04 följande:
    Jo, jag vet. 

Godzilla kom istället den här gången. This ain't Tokyo. Get out of my town! Haha. :-P. Jag kom på att man kan ta bort funktionen:" katastrofer". Då blir det inga fler katastrofer och man kan bygga sin stad lugn och ro. .
    Hellre Godzilla, om man måste välja alltså! Vad bra att man kunde ta bort det och vilken tur att du kom på det 😊 Då får du fortsätta bygga i lugn och ro!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-22 14:30:54 följande:

I got a hot date. Saturday 25th. .

Så spännande! Du får berätta hur det gick 😃🔥
Svar på tråden Här är vi alla vänner.