Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2024-11-18 05:28:45 följande:
    Haha, jag får göra det. Fast då kanske den blir en smörsångare. Haha! :-P.
    Den risken finns alltid tyvärr 😂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-18 16:06:35 följande:

Jag sitter framför FL och äter chips. Vilket liv man har! Patetic!

Låter rätt mysigt ändå! Jag sitter framför FL utan chips. Kanske får leta fram något torrt gammalt chex (kex) att knapra på 😋
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-18 20:19:27 följande:
    Tack! Hjärta

Men wow, så kul! 😀 Det hade man ju absolut velat vara med på! När är bröllopet och vem gifter sig?
    Varsågod! ❤️

Det är en ny bekantskap, så jag ska inte vara med på själva bröllopet, men hon gifter sig i sommar 👰🏻?♀️
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-18 21:29:40 följande:
    Ok, ja men kul att vara med och få godsaker iaf :)
    Det var det verkligen! 😊🥂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-22 10:05:29 följande:

Jag träffade en tjej igår när jag var i Mellerud. Fast jag pratade inte med henne, men när vi satt på mötet så kunde jag inte ta ögonen ifrån henne. Jag tyckte hon var så söt och hon verkade så gullig. Är det dumt om jag skriver ett brev till henne? Skäms

Jag tror, precis som Mortiscia, att det är bäst att skippa brevet och vänta tills ni ses igen. Om du skickar ett brev som inte blir uppskattat, då kan det få motsatt effekt mot vad du hoppas på 🤔
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-23 13:59:30 följande:
    Duktig då! 😀 Jag kom nyss hem 😉 Nu ska jag ha en lugn och fin eftermiddag med sonen, basketmatch och stickning, sedan filmkväll och ja, någon slags god middag lär det ju också bli förstås.
    Tack så mycket! 😃 Jag hade en kompis här på glöggmys, så då ville jag att det skulle vara rent och snyggt. Plus att jag julpyntade lite (tidigt, jag vet) 🤶🏻🎄⭐️ Det låter som att du också har haft det mysigt 😉 Och basket, stickning och filmkväll låter ju toppen! Hoppas ni åt något gott!
  • Eurydike
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-11-23 12:01:56 följande:

🐾Tassar in i tråden och önskar er en trevlig helg🐾 🐈

Trevlig helg på dig också! Här har du den här tråden att leka med 🧶😸
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-24 10:07:35 följande:
    Åh glögg ja, så härligt 😀 Du får gärna komma hit och pynta också haha! Jag har sällan ork och tid att göra så fint som jag skulle vilja.

Ja det har varit en jättebra helg verkligen :) Massa mys med karln och trevlig em igår :) Middagen blev inte riktigt som den skulle iom att sonen är lite känslig fortfarande, men han kanske kan gå till skolan imorgon. Jag var sååå himla trött igår men har iaf gjort några varv av mösskanten. Och garnet är jättehärligt :)
    .
    Det var väldigt trevligt och gott! Vi testade årets glögg och jag trodde inte att jag skulle tycka om den, men det gjorde jag faktiskt 😋 Ja, haha 😂 Hade jag bara en släde med renar så hade jag åkt förbi och pyntat hos dig 😉

Vad härligt det låter med karln och skönt att sonen börjar bli frisk igen! Det ser ut som ett fint garn och väldigt vackra färger på mössan 😃 Du skulle ha varit med i vår Hantverkscirkel där vi stickar, virkar, tecknar och skulpterar. Plus att vi fikar en jäkla massa också 🧁
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-24 16:43:35 följande:
    Aha, vad var det för smak då?

Ja, äntligen går saker bra! För en gångs skull! Mm, himla mysigt garn, såldes på Rusta för några år sedan (Dolly) och finns tyvärr inte att få tag i längre, men de har ju andra liknande :) Det hade säkert varit väldigt kul att vara med i den där gruppen 😀

Jag får väl lägga ut bild igen när jag har kommit lite längre, det ska bli flätor på, det tycker jag är så snyggt.
    Det var en rökig smak! Tydligen med sälta och umami från algen dulse. Den låter spontant lite för karg och kraftfull för min smak, men det funkade faktiskt 😅

Härligt när saker går bra! ☺️ Synd att garnet inte finns att få tag på längre, men skönt att du fick tag på det innan det inte gick att få tag på längre, eller hur man nu ska uttrycka det. Du hade passat perfekt i gruppen! 😃

Ja, lägg gärna ut bilder! Det vore spännande att se den med flätor på 🤩
Svar på tråden Här är vi alla vänner.