Här är vi alla vänner.
Jobbigt att dem kör samma nyhetsuppdatering varje timme eller vad det är. Räcker det inte med att köra den max tre gånger under dagen, om det inte har kommit in något nytt?
Jobbigt att dem kör samma nyhetsuppdatering varje timme eller vad det är. Räcker det inte med att köra den max tre gånger under dagen, om det inte har kommit in något nytt?
Jag tillåter mig själv att gäspa.
GÄSP!
BTW: Varför står det Fäst i en tråd där tiden ska stå?
Finns det några gratissidor där man kan lägga upp sina noveller? Sexnoveller var tydligen inte gratis. Det fick jag reda på efter jag hade reggat mig.
Jag: *nyser 3 gånger*
Ugan: "Allså, du låter som en katt när du nyser"
Lillbrorsan: "Aniiee har alltid låtit som en katt när hon nyser"
Visste ni att danska barn tar längre tid på sig att lära sig språket än till exempel de svenska barnen?
Bara något jag kom att tänka på.
Det står:" Väntar på Facebook.com", när jag ska posta ett inlägg. Varför gör det det? Jag vet att man kan logga in med Facebook, men annars har väl inte det något med FL att göra?
Jag börjar bli lite bitter, eller irriterad, eller nåt. Är det verkligen meningen att man ska behöva ha fyra olika förkylningsvirus under en och samma höst, nu när vi dras med corona och allt? Kan man inte få ha lite lugn i sinnet, och ork i kroppen? Jag bara frågar, som Findus säger. Usch.
Rant over.
PS Ser nu att den är baserad på Jussi Adler-Olsens bok, en del av serien om avdelning Q. Jag har alla de böckerna men hittills inte läst en enda :D Jag blev så inspirerad av hans fristående roman Alfabethuset (den måste du lägga till i din lista, om jag inte sagt det förut!) så jag har köpt dem bara på känn. Han skrev otroligt bra.
Hur söker man efter trådar? Jag har nya FL och det verkar omöjligt att leta upp en speciell tråd.
Igår fick jag ett nytt sms av min kollega där han frågade när vi kunde gå och fika och att han var förkyld. Han frågade återigen om jag kunde ringa eller sms:a honom och önska honom krya på sig.
Jag blir så trött!
Alfabethuset har jag redan läst, jag tycker att det är en bra författare. Jag gillade även karaktärerna och hur de framställdes i filmen. Jag tror inte jag läst den boken. Men om det är en bokserie kan det kanske finnas fler filmer också.