• Anonym (Frustrerad kvinna)

Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

Kvinna på 43 år idag och som ung och ogift var det inga problem att hitta yngre och äldre män för timslånga knull gång på gång. Visst fanns det stunder av ljuvlig oralsex och fantastiskt förspel och lek  men fokuset var på att prestera ett långt och skönt samlag . 

Efter ett långt äktenskap där sexlivet ebbade ut saknar jag nu just precis såna långa samlag som i yngre dagar där fokus låg på långa samlag och uthållighet handlade om att prestera samlag. 

Men vad är det nu som händer?  Plötsligt möter jag en hel drös män i alla åldrar som plötsligt fokuserar på slicka fitta i tre timmar och förväntar sig nobelpriset för prestationen och efter tre juck är samlaget över.... Alltså vad fan? Jag är utsvulten på riktigt svettigt sex och klagar högljutt om vad jag specifikt vill ha och saknar - en kuk!   Men varje gång får jag ett oralsexmaraton och fyra juck och sprut....  Alltså hallå.... Har alla män blivit porrskadade?  Javisst älskar jag oralsex och njuter fulla drag av att bli slickad men jag vill ju för fanken knulla! 

Jodå det finns män som skryter om hur dom ska ta hand om mig och ge mig vad jag vill ha och lovar att uppfylla min önskan men likförbannat glider samtalet in på just oralsex och karln nästan sprutar ner sig själv när han berättar upphetsat om hur mycket han ska slicka mig och ge mig orgasm efter orgasm och vill se mig njuta..  Ehh... ja jag njuter av att bli påsatt. 

Ska det vara så jäkla svårt att bli påsatt?  Tryck upp mig mot väggen och äg mig och knulla mig tills jag inte kan gå längre...  Vad i helvete liksom.... 

Varför ska allt handla om oralsex och slicka hit och dit?  spelar ingen roll om det är en 29-åring eller en 63-åring. Same same liksom.... oralsex verkar vara den nya modeflugan. Knulla har blivit hopplöst ute. 

Nu vet ni. Lägg ner skiten.  Gå hem. Här finns inget att se.  

• Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?
  • Anonym (Lovlie)

Jag kan bara hålla med. Jag får vaginal orgasm som är som bäst när jag får kuk i mig. Många män verkar inte fatta att det inte alltid känns så mycket med den där mjuka, våta tungan när det redan är vått. Man måste ta i ganska hårt om det ska vara skönt - faktiskt skönare att bli fingrad isf tycker jag.

Skrev själv ett inlägg här för några veckor sen om att män kommer för snabbt och är sååå fokuserade på att slicka. Har en teori om att de tänder på att slicka? Men jag vet inte.

Hittade en snubbe som kan det där med att slicka. Alla män hävdar att de är världsbäst på det, men av 30 ligg är nog den här den första som faktiskt kunde göra det skönt för mig med tungan. Upplever ofta att jag uttrycker att jag inte gillar oralsex, men då får jag alltid höra att jag inte blivit slickad av rätt person.

• Anonym (Em)
    Anonym (P) skrev 2020-03-11 20:26:36 följande:

Dom flesta kvinnor efterfrågar dock slickande. Tyvärr. Så därför går man per automatik ner och lapar i det där illaluktande hålet.

Om du lapar i hålet är du på fel ställe. Håll dig till att slicka på klitoris istället så blir det mycket skönare för kvinnorna. Förstår mig inte på män som ska slicka in i hålet.
  • Anonym (D)
    Anonym (instämmer) skrev 2020-03-11 18:47:00 följande:
    Skaffa en arabisk kille som är omskuren så ska du se att det blir åka av och svettigt sex! De kommer ju inte så lätt alls.
    Är väl inte bara araber som är omskurna. Finns även judar och de flesta snubbar som föds i USA blir det när de föds, antar att det står något om det i Bibeln/Koranen.

Fördelen är att de tydligen har svårt att komma så skriv att du vill ha en sådan i dina preferenser.
  • Anonym (Swing for fun)

Har aldrig förstått vad som är så fantastiskt med att som kvinna bli hanterad som kattens vattenskål. Ger mig absolut ingenting men låter gubben hållas lite då han gillar det. Nu har jag de senaste 15 åren utvecklat min dominanta läggning så jag har absolut inget problem med att visa vad jag vill och hur jag vill ha det.

Lite märkligt är att många killar även när man leker dominanslekar tycks tro att alla kvinnors högsta önskan är att ha en slickslav.

• Anonym (Svettigt sex)
    Anonym (Lovlie) skrev 2020-03-12 06:01:52 följande:

Har en teori om att de tänder på att slicka? Men jag vet inte.

Absolut! Det är tändande att slicka fitta. På samma sätt som det finns många kvinnor som tänder på att suga kuk. Inget konstigt med det.

Hittade en snubbe som kan det där med att slicka. Alla män hävdar att de är världsbäst på det, men av 30 ligg är nog den här den första som faktiskt kunde göra det skönt för mig med tungan. Upplever ofta att jag uttrycker att jag inte gillar oralsex, men då får jag alltid höra att jag inte blivit slickad av rätt person.

Naturligtvis är olika killar olika bra på att slicka. Har man bara porrfilm som referens så lär man aldrig bli bra på det.
  • Anonym (Ovanlig)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-03-11 18:37:27 följande:

men precis så ja. 

Jag skilde mig ju av anledningen att det bara blev oralsex mot slutet . Hade jag varit nöjd med det hade jag ju stannat hos honom. *facepalm*

jag får orgasm av att ha penetrerande samlag. Det är det jag njuter mest av. 

Då är du ovanlig, för de allra flesta kvinnor kan inte få orgasm vid samlag/sex.
  • Anonym (n)
    Anonym (Håller med) skrev 2020-03-11 23:41:05 följande:
    Instämmer, långa förspel är Otroligt överskattade. Är jag kåt vill jag bli knullad
    hatar också långa förspel. Somnade en gång när en kille höll på för länge
  • Anonym (n)
    Anonym (Ovanlig) skrev 2020-03-12 07:37:02 följande:
    Då är du ovanlig, för de allra flesta kvinnor kan inte få orgasm vid samlag/sex.
    Jag får inte heller orgasm av penetrationen. 
    Men ändå älskar jag samlag
    Allt handlar inte om själva orgasmen
  • Johan70

Ja, det är nog porrens fel. Jag stör mig på det: det skall jämt vara massa slick och sug i flera minuter, innan man kommer till själva knullet. Vad är poängen med det, liksom?

• Anonym (Cellprov)

Jag kan bara hålla med. Jag får vaginal orgasm som är som bäst när jag får kuk i mig. Många män verkar inte fatta att det inte alltid känns så mycket med den där mjuka, våta tungan när det redan är vått. Man måste ta i ganska hårt om det ska vara skönt - faktiskt skönare att bli fingrad isf tycker jag.

Skrev själv ett inlägg här för några veckor sen om att män kommer för snabbt och är sååå fokuserade på att slicka. Har en teori om att de tänder på att slicka? Men jag vet inte.

Ok 30 ligg. Har du uppvisat provsvar under cellerprov att du har HPV virus? Vanligt och farligt.
Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?