• Anonym (Frustrerad kvinna)

Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

Kvinna på 43 år idag och som ung och ogift var det inga problem att hitta yngre och äldre män för timslånga knull gång på gång. Visst fanns det stunder av ljuvlig oralsex och fantastiskt förspel och lek  men fokuset var på att prestera ett långt och skönt samlag . 

Efter ett långt äktenskap där sexlivet ebbade ut saknar jag nu just precis såna långa samlag som i yngre dagar där fokus låg på långa samlag och uthållighet handlade om att prestera samlag. 

Men vad är det nu som händer?  Plötsligt möter jag en hel drös män i alla åldrar som plötsligt fokuserar på slicka fitta i tre timmar och förväntar sig nobelpriset för prestationen och efter tre juck är samlaget över.... Alltså vad fan? Jag är utsvulten på riktigt svettigt sex och klagar högljutt om vad jag specifikt vill ha och saknar - en kuk!   Men varje gång får jag ett oralsexmaraton och fyra juck och sprut....  Alltså hallå.... Har alla män blivit porrskadade?  Javisst älskar jag oralsex och njuter fulla drag av att bli slickad men jag vill ju för fanken knulla! 

Jodå det finns män som skryter om hur dom ska ta hand om mig och ge mig vad jag vill ha och lovar att uppfylla min önskan men likförbannat glider samtalet in på just oralsex och karln nästan sprutar ner sig själv när han berättar upphetsat om hur mycket han ska slicka mig och ge mig orgasm efter orgasm och vill se mig njuta..  Ehh... ja jag njuter av att bli påsatt. 

Ska det vara så jäkla svårt att bli påsatt?  Tryck upp mig mot väggen och äg mig och knulla mig tills jag inte kan gå längre...  Vad i helvete liksom.... 

Varför ska allt handla om oralsex och slicka hit och dit?  spelar ingen roll om det är en 29-åring eller en 63-åring. Same same liksom.... oralsex verkar vara den nya modeflugan. Knulla har blivit hopplöst ute. 

Nu vet ni. Lägg ner skiten.  Gå hem. Här finns inget att se.  

• Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 15:07:12 följande:

Jag är rätt ofta morgonkåt, det är inte mannen, men älskar att få börja dagen med att få något hårt i sig ;)

Att det händer ?oplanerat? inte alltid i sängen på kvällen, men gör de det så vill jag hinna med lite olika ställningar så man hinner njuta. Innan barnen och när dem var små så hände det i soffan, köksbänken, duschen å det är så jäkla gött när man ibland bara kan få en snabbis utanför sängen ;)

Jag vill ha både långa och snabba omgångar, beror jue på vilket humör man är på ;))

Du borde hitta någon som kan knulla dig ordentligt och trycka upp dig mot väggen så du inte har någon kontroll
  • Anonym (Mm...)
    Anonym (Mmm) skrev 2020-05-23 15:17:16 följande:

Du borde hitta någon som kan knulla dig ordentligt och trycka upp dig mot väggen så du inte har någon kontroll

Haha ja jag kanske borde det...
  • Anonym (20)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 15:22:24 följande:

Haha ja jag kanske borde det...

Finns nog en och annan här som gärna hade ställt upp och hjälpt dig :D
  • Anonym (Mm...)
    Anonym (20) skrev 2020-05-23 15:28:00 följande:

Finns nog en och annan här som gärna hade ställt upp och hjälpt dig :D

Det tror jag nog att det finns ;)
  • Anonym (20)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 15:33:59 följande:

Du borde fråga din man om tillåtelse...

Har man haft så mediokert sex i många år så förtjänar man att verkligen få njuta.
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (20) skrev 2020-05-23 15:36:50 följande:

Du borde fråga din man om tillåtelse...

Har man haft så mediokert sex i många år så förtjänar man att verkligen få njuta.

Hahahaha. Du är mer än dum, vem gör det
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 15:33:59 följande:

Finns där någon som du vill ska knulla dig hårt då? Som kan sätta dig på knä och trycka ner den djupt i halsen och hålla dig i håret....
  • Anonym (Mm...)
    Anonym (Mmm) skrev 2020-05-23 16:05:19 följande:

Finns där någon som du vill ska knulla dig hårt då? Som kan sätta dig på knä och trycka ner den djupt i halsen och hålla dig i håret....

Det kanske det finns ;)
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 16:13:27 följande:

Det kanske det finns ;)

Får du inte dåligt samvete mot din kille om du skulle göra det då? Eller tänder du på det;)
  • Anonym (Mm...)
    Anonym (Mmm) skrev 2020-05-23 16:17:45 följande:

Får du inte dåligt samvete mot din kille om du skulle göra det då? Eller tänder du på det;)

Absolut...men sen vet man inte när det väl gäller hur långt man skulle gå...
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 16:25:10 följande:

Absolut...men sen vet man inte när det väl gäller hur långt man skulle gå...

Då ska man inte göra nått heller om man är osäker, så enkelt är det.
  • Anonym (Mm...)
    Anonym (Mmm) skrev 2020-05-23 16:38:37 följande:

Då ska man inte göra nått heller om man är osäker, så enkelt är det.

Om du har en partner hade inte du fått dåligt samvete om du skulle göra något?
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Mm...) skrev 2020-05-23 08:49:28 följande:

Han brukar inte knulla mig i munnen så....jag är 35.

Satt faktiskt och pratade om sånt här med tjejkompisar igår...det är inte så lätt ä tala om för männen alltid att det inte är skönt det dem gör eller hur dem ska göra. Men visst egentligen borde man.

Varför är det inte lätt? Talar du inte om vad du vill ha och njuter av kommer det ju inte att magiskt ändras, han är ju ingen tankeläsare.
  • Anonym (Roligt)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-05-09 01:11:42 följande:

43 stycken på 25 år.. Varav 15 års äktenskap... You do The math...

Ska jag utgå ifrån att du varit trogen?

Men det intressanta är väl hur många du provkört efter din separation, och inte hur du låg runt innan ditt förhållande?

Och frågan tror jag främst handlar om ifall du är snygg och välbevarad nog att få de män du vill ha.

Självsäkerhet och självkännedom verkar finnas där, men vet inte om jag även får en vibb av attityd...?
  • Anonym (Frustrerad kvinna)
    Anonym (Roligt) skrev 2020-05-26 09:30:12 följande:

Ska jag utgå ifrån att du varit trogen?

Men det intressanta är väl hur många du provkört efter din separation, och inte hur du låg runt innan ditt förhållande?

Och frågan tror jag främst handlar om ifall du är snygg och välbevarad nog att få de män du vill ha.

Självsäkerhet och självkännedom verkar finnas där, men vet inte om jag även får en vibb av attityd...?

Jag får de män jag vill ha ja. Det har aldrig varit ett problem.

4 män efter separationen sen gav jag upp...
  • Anonym (kanske flera förklaringar)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-03-11 18:18:10 följande:

Kvinna på 43 år idag och som ung och ogift var det inga problem att hitta yngre och äldre män för timslånga knull gång på gång. Visst fanns det stunder av ljuvlig oralsex och fantastiskt förspel och lek  men fokuset var på att prestera ett långt och skönt samlag . 

Efter ett långt äktenskap där sexlivet ebbade ut saknar jag nu just precis såna långa samlag som i yngre dagar där fokus låg på långa samlag och uthållighet handlade om att prestera samlag. 

Men vad är det nu som händer?  Plötsligt möter jag en hel drös män i alla åldrar som plötsligt fokuserar på slicka fitta i tre timmar och förväntar sig nobelpriset för prestationen och efter tre juck är samlaget över.... Alltså vad fan? Jag är utsvulten på riktigt svettigt sex och klagar högljutt om vad jag specifikt vill ha och saknar - en kuk!   Men varje gång får jag ett oralsexmaraton och fyra juck och sprut....  Alltså hallå.... Har alla män blivit porrskadade?  Javisst älskar jag oralsex och njuter fulla drag av att bli slickad men jag vill ju för fanken knulla! 

Jodå det finns män som skryter om hur dom ska ta hand om mig och ge mig vad jag vill ha och lovar att uppfylla min önskan men likförbannat glider samtalet in på just oralsex och karln nästan sprutar ner sig själv när han berättar upphetsat om hur mycket han ska slicka mig och ge mig orgasm efter orgasm och vill se mig njuta..  Ehh... ja jag njuter av att bli påsatt. 

Ska det vara så jäkla svårt att bli påsatt?  Tryck upp mig mot väggen och äg mig och knulla mig tills jag inte kan gå längre...  Vad i helvete liksom.... 

Varför ska allt handla om oralsex och slicka hit och dit?  spelar ingen roll om det är en 29-åring eller en 63-åring. Same same liksom.... oralsex verkar vara den nya modeflugan. Knulla har blivit hopplöst ute. 

Nu vet ni. Lägg ner skiten.  Gå hem. Här finns inget att se.  

Det finns massa personer som inte får någon sex alls.

Se det ifrån den ljusa sidan. Du har ju haft bra sex förut plus du får nu någon form av sex.
  • Stefano82
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-05-26 09:54:52 följande:

Jag får de män jag vill ha ja. Det har aldrig varit ett problem.

4 män efter separationen sen gav jag upp...

Vem fan vill inte knulla hårt och länge, jag vill göra d men får inte till d, sitter redan nu med h**d k*k :)
  • Anonym (Igenkänning här)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-03-11 23:11:20 följande:
    Jag tror inte att de missförstår. Jag tror bara att de är övertygad om att det är så det ska vara. Det har blivit nån slags prestige i att ha oralsex. Ett mått på hur bra de är i sängen om de kan ge oralsex. Dessa män har varit väldigt frispråkiga om tidigare erfarenheter och uthålligheten mäts tydligen i antalet uppslickade orgasmer numera. Samt en blandning av mycket porrtittande där ju drivor av film handlar om enbart oralsex och kvinnorna skriker i extas och sen runkar av killen i slutet.. Inte mycket samlag där inte.
    Jag känner igen mig i det du berättar och har också träffat på den här typen av män. Trist är det, särskilt om man som jag har väldigt svårt att på egen hand få penetrationsorgasmer.Någon gång har jag varit brutalt ärlig och sagt att om det enbart var slickad jag ville bli kunde jag ju lika gärna ha haft en kvinnlig sexpartner. Men är man kär kan det vara svårt att vara så brutalt rakt på sak , även om man förstås måste ta ansvar för sin sexualitet genom att visa eller berätta vad man vill.

Om det är någon man verkligen gillar och har mer gemensamt än enbart sexuell attraktion med kan det ju vara värt att avvakta och se om det blir bättre med tiden, Handlar det  t.e.x  om att mannen är "rädd" för att ha samlag för att han kommer för fort kan det enligt min erfarenhet många gånger  bli bättre när man börjat känna sig tryggare med varandra.

Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?