• Anonym (Snusk)

Så förbaskat snuskigt och av tändande?

Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

• Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?
  • Anonym (samtidigt?)

Att folk har kk samtidigt som de söker seriöst är väl inget chockande i sig. Klart man har behov samtidigt som det kan ta tid att hitta någon för ett seriöst förhållande.
    MEN! Att säga till sin dejt att man fortfarande träffar sin kk tycker jag är respektlöst. Träffar jag en kille jag tycker bra om och kan tänka mig att fortsätta träffa så vill jag inte föreställa mig att han efter vår dejt åker hem till sin kk och har sex...

• Mandel

Jag personligen är mest förundrad över att folk ens nämner sitt sexliv för andra människor. Och speciellt till dem man knappt känner - ny dejt.

Vad jag pysslar med är min ensak. Berättar inte allt (snarare typ inget) för mina väninnor och rent krasst tror jag att mina kollegor (jobbar med enbart män) är de som vet mest om mitt dejtande förutom jag själv. Och de vet inte mycket...
    Om någon på skoj frågar om jag fått ligga i helgen kan jag ibland bara svara ett kort ja på den.
    Ingen vet med vem eller hur många eller om det är samma sedan skilsmässan osv.

Får mycket frågor på nätet - dejtingsidor, av män ang mitt sexliv osv och jag ger dem samma svar: Inget jag diskuterar med andra människor.
    Och det roliga en gång var att en kille svarade att jag verkade hämmad och det var inte vad han sökte. Nämnde det för en tidigare kk och den killen höll på att trilla av stolen så mycket garvade han. Han ansåg inte mig ett dugg hämmad...
    Så bara för att jag har lite stil och finess och inte skickar nakenbilder eller skriver vad jag gillar i sexväg till främmande människor är jag tydligen hämmad

Och jag skulle heller aldrig vilja veta något om andra människors sexliv!

Om jag dejtar någon kan jag så klart fråga och pejla läget hur vederbörande ställer sig till vissa saker inom just sexlivet, men det efter att vi haft sex så jag vet vad jag får/kan göra i framtiden.
    Skulle aldrig falla mig in att fråga hur många, senaste gången osv.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Suckja)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 21:33:07 följande:

Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

Ja, tyvärr. Min man var en av dem. Jag skilde mig när jag blev varse att han tycker det är helt ok att ha en fru och samtidigt vara medlem på en datingsida. När jag själv var ute (som skild sedan) så mötte jag män som han. Jättetrist, en del tyckte det var "nåt man gör" efter många år som gift. Det är lätt att hålla på så idag, man träffas på "jobbresor" och annat.
  • Anonym (Kvinna54)

Japp. Det är väldigt vanligt. Många söker bara nya kk:s fast de säger att de säker seriöst. Eller nya öugg bara.

Har tröttnat. Lagom ofräscht också..tro inte alla har kondom heller...

• Anonym (Kvinna54)

Japp. Det är väldigt vanligt. Många söker bara nya kk:s fast de säger att de säker seriöst. Eller nya öugg bara.

Har tröttnat. Lagom ofräscht också..tro inte alla har kondom heller...

• Anonym (Snusk)

Jag ser kk som billigt och ?red district? aktigt .,,

• Anonym (Alice)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-11 15:01:31 följande:

Jag ser kk som billigt och ?red district? aktigt .,,

Fast alltså, det är ju milsvida skillnader mellan casual sex som sker i 100% samtycke och prostitution? Fine att en kk inte är för dig, men du får väl skärpa dig lite. 
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (Alice) skrev 2020-03-11 15:26:30 följande:

Fast alltså, det är ju milsvida skillnader mellan casual sex som sker i 100% samtycke och prostitution? Fine att en kk inte är för dig, men du får väl skärpa dig lite. 

Billigt sätt iallafall att leva dvs ha en kk.

Sex utan att vara i äktenskap/samborelation är billigt.
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (.........) skrev 2020-03-10 23:01:29 följande:

Hur gammal är du Ts? Då du verkar så chockerad. Växt upp o levt väldigt skyddat?

En hel del folk jag träffat på bc har varit öppna med att de även söker nån på Match m fl. Inget konstigt med det. Eller tror du på riddaren som kommer farande på sin vita springare? 

Men BC är ju en knullsite knappast något förvånande att de har andra krokar ute samtidigt.

Har själv varit reggad på BC
  • MammAmma
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-11 16:39:17 följande:

Billigt sätt iallafall att leva dvs ha en kk.

Sex utan att vara i äktenskap/samborelation är billigt.

Pfffhahaha Där slutade jag ta tråden på allvar! Hoppa på kukkarusellen TS, så ska du se att du blir mindre uptight
Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?