• Anonym (Snusk)

Så förbaskat snuskigt och av tändande?

Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

• Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (Alice) skrev 2020-03-10 22:28:10 följande:

Nu brukar jag varken Liberté eller någon som har KKs, men inte brukar det spela någon roll om man är exklusiv till sin KK? Det är ju inget förhållande, så jag skulle inte förvänta mig att en KK är trogen mig, om man säger så...

Snusk a la snusk ja med andra ord.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 21:33:07 följande:

Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

Det enda jag skulle störa mig på är väl att dessa män berättar att de har en KK. Det är väl knappast relevant, så länge de avslutar det om de inleder en seriös relation? Personligen hade jag väl helst velat att sånt redan var avslutat om de faktiskt börjat söka efter en partner, men tycker inte att man kan kräva att sånt ska vara avslutat innan man ens träffats.
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (Alice) skrev 2020-03-10 22:31:13 följande:

Det enda jag skulle störa mig på är väl att dessa män berättar att de har en KK. Det är väl knappast relevant, så länge de avslutar det om de inleder en seriös relation? Personligen hade jag väl helst velat att sånt redan var avslutat om de faktiskt börjat söka efter en partner, men tycker inte att man kan kräva att sånt ska vara avslutat innan man ens träffats.

Snacka om att virus och skit smittar som pesten i detta samhälle.
  • MammAmma

Ja, jag visste att det är vanligt och gör själv likadant. Ser inget problem med det. Börjar jag dejta nån på regelbunden basis så lägger jag ju ner KK'n.

Eller är tanken att man måste leva sexlöst tills man hittar nån man vill ha förnåt seriöst, för att inte framstå som "snuskig", och säkert opålitlig, i dina ögon?

Jag söker efter nåt seriöst men har det roligt på kukkarusellen under tiden, och nej, det berättar man inte för potentiella dejter, då är man korkad.

• Liberté
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 22:29:45 följande:
    Snusk a la snusk ja med andra ord.
    Jag tror din moralpanik hör hemma  på 1800talet.

Kan säga att du kommer få svårt att hitta någon som är öppen med dig angående tidigare partners / kk om de läser av dina åsikter.
  • Anonym (.........)

Hur gammal är du Ts? Då du verkar så chockerad. Växt upp o levt väldigt skyddat?

En hel del folk jag träffat på bc har varit öppna med att de även söker nån på Match m fl. Inget konstigt med det. Eller tror du på riddaren som kommer farande på sin vita springare? 

• Anonym (levande virusstammar)

Tror det där är olika personlighetstyper. Den där kktypen" som tar lätt på sex och känslolöst är inget för dig. Håll fast vid det och var tydlig bara. Det är väl en sak att man börjar dejta nån och kanske har sex några ggr, som man tror det ska bli seriöst med, men sen kommer på, att det inte funkade,kanske kan det då bli lite tätt på med den nya i vissa fall. Men män som drar upp att de ligger runt går bort för mig också totalt. Helt ointressant. Det är sunkigt och direkt respektlöst mot den man börjar inleda nåt med. Va fan tror de???

Sorterar bort den mentaliteten direkt. Många är dock oärliga och ljuger om sina tillkortakommanden speciellt de män som hänger på nätet och är helt dejtskadade..Kan intyga att det vimlar av män som är som du TS men då är de ofta lite blygare och mer försiktiga och kanske inte har bästa självförtroendet i att ragga kvinnor. Såna som det tar lite tid innan de vågar visa sin potential, men har ett seriöst och kärleksfullt hjärta. Håll dig borta från "fuckboysen"

• smulpaj01

Det är ganska ärligt ändå, jämfört med dem som säger att de letar något seriöst och försöker få dig att tro det. Nej, dessa killar vill bara ha nya/fler objekt att ligga med, lite omväxling helt enkelt.

• Anonym (F)

Varför skulle man inte få ha sex med någon trots man är ute efter förhållande ? Måste man sluta ligga medans man söker seriöst...? Låter jätte konstigt enligt mig... jag har fortfarande sexuella behov trots att jag vill ha ett seriöst förhållande. KK n som mannen i fråga ligger med är uppenbarligen ingen han har känslor för och därför är inte förhållande aktuellt där.

Jag har absolut haft sex med andra medans jag sökt seriöst förhållande, dock skulle jag aldrig säga detta till dom jag dejtar. De låter sjukt avtändande att berätta det och konstigt att han gjorde de... kanske han ville skryta att han kan få tjejer

/ kvinna 25

• Anonym (Snusk)
    smulpaj01 skrev 2020-03-11 04:29:18 följande:

Det är ganska ärligt ändå, jämfört med dem som säger att de letar något seriöst och försöker få dig att tro det. Nej, dessa killar vill bara ha nya/fler objekt att ligga med, lite omväxling helt enkelt.

En av de han skriver på sin dejtingprofil att han söker något långsiktigt men verkar ha kk i verkligheten och bor inte ens i Sverige utan är här 3 ggr i halvåret i jobbärenden. Kan inte ens svenska.
Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?