• Anonym (SD)

Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!

Är Jimmie Åkesson Sveriges bästa partiledare någonsin?? Han är nu störst i många mätningar, ändå tar han tag i problem och åker själv till Grekland och informerar flyktingar att inte komma hit.

Övriga partiledare snackar bara skit och gör sina väljare besvikna gång på gång.

Vem minns inte när S och M tävlade om att välkomna flyktingar till Sverige 2015 genom "Vi bygger inga murar" eller "öppna era hjärtan". Ja det är lätt att vara god med andras pengar. Men när verkligheten kommer ikapp är det inte lika kul. Endast SD var nyktra nog att se verkligheten även då..

M och KD verkar ändå ha vaknat lite. Även S, men där går det fortfarande ganska sakta fram.

Sverigedemokraterna har verkligen gjort nytta i Svens politik, fortsätter de med sitt goda arbete skulle det inte förvåna mig om det blir det största partiet nästa val.

Kommer ni rösta på SD nästa val?:)

• Svar på tråden Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!
  • Anonym (SD)
    KillBill skrev 2020-03-11 14:20:13 följande:

Socialdemokratierna arbetar aktivt mot antisemitism och kommer exempelvis under hösten hålla en stor internationell konferens mot antisemitism i Malmö

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EWvrPl/stor-konferens-mot-antisemitism-halls-i-malmo

Svenska kommittén mot antisemitism (SKMA) lista med antisemitism och judehat från olika sverigedemokrater tycker jag säger det mesta:

https://skma.se/blogg/2018/10/valrorelsen-2018-judehat-och-rasism-stoppade-flera-sd-politiker/

Du bör läsa på om judehatet inom Socialdemokraterna, kolla bara vad SSU sjöng i Malmö förra året.. Sverigedemokraterna är 100ggr bättre för judarna än Socialdemokraterna som inte gjort något när det gäller muslimernas hat mot judar som judar själva säger är det största hotet. 

Googla "walk of shame sweden" där "feministiska" regeringens kvinnor underkastar sig islam och tar på sig slöjan..
  • KillBill
    Anonym (SD) skrev 2020-03-11 14:28:35 följande:
    Du bör läsa på om judehatet inom Socialdemokraterna, kolla bara vad SSU sjöng i Malmö förra året.. Sverigedemokraterna är 100ggr bättre för judarna än Socialdemokraterna som inte gjort något när det gäller muslimernas hat mot judar som judar själva säger är det största hotet. 

Googla "walk of shame sweden" där "feministiska" regeringens kvinnor underkastar sig islam och tar på sig slöjan..

Det ser illa ut när du som SD lover kastar sten i glashus. Läs här vad Svenska kommittén mot antisemitism (SKMA) skriver om SD och antisemitism:

http://skma.se/blogg/2018/06/om-sd-och-antisemitismen/
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (SD)
    KillBill skrev 2020-03-11 14:45:55 följande:

Det ser illa ut när du som SD lover kastar sten i glashus. Läs här vad Svenska kommittén mot antisemitism (SKMA) skriver om SD och antisemitism:

http://skma.se/blogg/2018/06/om-sd-och-antisemitismen/
    Jag går till verkligheten, vad Socialdemokraterna har gjort.
  • KillBill
    Anonym (SD) skrev 2020-03-11 15:07:14 följande:
    Jag går till verkligheten, vad Socialdemokraterna har gjort.

Socialdemokraterna erkänner åtminstone problemet..

Du kan inte annat än applådera att socialdemokraterna inbjuder till en stor och internationell konferens för att bekämpa antisemitism.  

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EWvrPl/stor-konferens-mot-antisemitism-halls-i-malmo
  • AndreaBD
    Anonym (SD) skrev 2020-03-11 13:08:24 följande:
    SD har belyst muslimers hat mot judar och Israel som länge varit tabu inom etablissemanget.
    Det behöver inte belysas. Alla som har någorlunda allmänbildning vet att det finns en konflikt mellan israelerna och palestinierna. 
  • AndreaBD
    Anonym (SD) skrev 2020-03-11 14:28:35 följande:

Där behöver man inte ens leta upp det för att veta att det är oseriöst och inte stämmer... Suck...
  • klyban
    Anonym (Världen förändras, så även jag) skrev 2020-03-10 22:12:14 följande:
    Som du vet så delar jag alls inte din åsikt.
    Men självfallet har du rätt till din åsikt och jag kommer alltid stå upp för att alla. även du, har rätt att framföra sin åsikt.

Men intressant se att dina argument tryter och att du i stället väljer angripa mig som person och därigenom försöker du förminska mig, försöker dölja och förneka sanningen i det jag skriver.
    För du klarar inte att sakligt argumentera emot det jag skriver.

Oavsett om du vill försöka stämpla mig som "SD:are" eller oavsett hur du försöker brunsmeta mig och en stor del av Sveriges innevånare så har du inte kunnat framföra några vettiga argument mot det jag skriver.
    Det enda du ägnar dig åt är att försöka flytta fokus från trådens ämne och du försöker bara angripa mig som person.
    Det kan kanske finnas risk att det hos många får dig att framstå som lite ynklig i dina försök?

Fakta, forskning och en röd tråd i diskussionerna.
    Det är det enda som fungerar i en diskussion.

hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • klyban
    Anonym (SD) skrev 2020-03-11 13:25:25 följande:
    Och som vanligt kommer du med falska nyheter.'

Nej, det är inte SD som skrämmer judar i t.ex Malmö utan muslimer. 
    Falska nyheter skriver den som ogillar verkligheten när den biter en i räven.
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (Världen förändras, så även jag)

Enligt FL:S råd och regler har alla medlemmar en skyldighet att hålla sig till ämnet. Vissa har fått erfara att det är heller inte tillåtet att falskeligen kalla någon för nazist.

Sveriges förda politik har varit allt annat än lyckad, om det är nästan alla överens. Men vi har ännu så länge bara sett början på de fruktansvärda följderna och samhällsproblemen detta har fört med sig och kommer föra med sig. Sveriges ekonomi och därmed välfärden kommer tyvärr få lida svårt av detta under mycket långa tider.

Nu är det viktigt att inte låta sig ryckas med i nya galenskaper.
    JÅ:s information var alltså relevant och helt i linje.

Sverige har redan tagit ett oproportionerligt stort ansvar, mycket större än vad som har varit påkallat, nödvändigt eller ens klokt.
    Först när vi till 100% har löst våra nuvarande och kommande problem så kan vi möjligen återigen öppna våra hjärtan för s k "flyktingmottagande". Men det ligger alltså sannolikt flera generationer bort...

Vi ska givetvis uppträda humant och vi bör prioritera kvinnor och barn framför horder av unga friska män.
    Men fram till dess vi löst våra befintliga och kommande problem önskar jag att vi är humana och hjälper flyktingar på plats och på alla andra sätt, vi behöver t ex påverka EU och våra nordiska grannländer.
    Vi behöver utnyttja alla upptänkliga sätt och främja alla möjliga åtgärder,
    precis allt förutom att ta emot fler till Sverige.

En absolut majoritet av Sveriges väljare och innevånare anser att våra nya samhällsproblem är den viktigaste frågan.
    SD är det enda partiet som har erkänt och accepterat detta som ett faktum.

Om någon skriker högt och vill försöka kalla en stor del av Sveriges innevånare för högerextrema, eller om någon imbecill vill kalla majoriteten för nazister, så kommer det nog främst att straffa den som skriker.

Jag för min egen del är absolut säker på att majoriteten av Sveriges befolkning absolut inte är vare sig högerextrema eller nazister.
    Oavsett hur den imbecille och andra försöker brunsmeta.

• KillBill
    Anonym (Världen förändras, så även jag) skrev 2020-03-11 18:15:53 följande:

Jag för min egen del är absolut säker på att majoriteten av Sveriges befolkning absolut inte är vare sig högerextrema eller nazister.

Kanske därför SD bara fick drygt 17 procent av rösterna?
Svar på tråden Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!