Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!
Wish eller någon annan webshop?
Udda, men helt okey GIVETVIS.
Där exkluderade du dig ifrån diskussionen.
Det bästa är att det trams du pratar om, är sånt du vägrar diskutera.
Och ämnet om "hjälte" som skolkade ifrån krisövningen för åka till trurkiet och dela ut flygblad, vill du inte ens diskutera.
Varför är du i tråden är en sak till vi kan se går utan svar.
Intressant att du diskuterar lite som SD gör, genom undvika diskussionen och prata om annat.
Nope, det gör jag inte alls.
Men man kan verkligen undra varför du skrev en så tokig sak.
Varför skulle jag det för?
Saknar relevans för jimbo och hans skolkade ifrån krisövning i riksdagen för dela ut flygblad i Turkiet och få inreseförbud.
Vilket betyder han inte kan göra statsbesök om det skulle vara ett alternativt framtiden.
Och på tal om samarbeten med SD, så äger ju ebba själv de vill samarbeta med SD.
Enligt SVT:s Mats Knutson är det en tämligen okänd figur i KD:s officiella historieskrivning XXXXXX påstås ha skrivit underlaget till KDS:s första partiprogram och han var med i Sveriges nationella förbunds ungdomsorganisation. Det var tydligen fler med brun bakgrund som var med i partiet. Så småningom uteslöts alla de, säger SVT:s politiska kommentator Mats Knutson.
KDS gjorde sig av med de nazister som försökt infiltrera partiet.
Socialdemokraterna gjorde en av dem till minister och senare landshövding.
Dock var frågan att SD sade detta om KD, att de är nazister där:
Vilken hobby har jag tagit upp här som du vill adressera?
Men sant jag bryr mig inte om vad du tycker om mina hobbys, om du ens vet vad de är.