• klyban

Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!

Anonym (ÅKESSON_Är_SVARET) skrev 2020-04-12 15:26:14 följande:
    Har Man öppnat Sitt Hjärtas Fönster för Jimmie Åkesson behöver Man inte tugga Fakta och Statistik.

Jimmie Åkesson är Svaret på alla Frågor.
    nope
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • klyban
    Anonym (Fel) skrev 2020-04-12 18:16:58 följande:
    Ä jag röstade både på MP och SD samt Vänstern.
    Lite kluven va?
    Hur lyckas du undvika och svara på och det lilla du citerade?
  • klyban
    Anonym (Fel) skrev 2020-04-13 06:04:20 följande:
    Sluta skriv skit om Jimmy Åkesson.

Så du kan inte svara betyder då detta inlägg?
    Dock stora frågan är varför citera någon med en massa frågor och sen bemödar du dig inte svara på nått.

Är det så enkelt du vet du har fel?
    Eller vad är det som gör du inte klarar av en diskussion.

• klyban
    Anonym (Fel) skrev 2020-04-13 15:07:53 följande:
    Hör hur dom debatterar om fakta och statistik i Riksdagen och experter emellan.
    Vi tycker alla olika.
    En salig soppa svammel i statistiken och fakta.
    Nä jag är fackman du lekman så jag kan inte.
    Alla partier och experter tycker sig ha rätt.
    Nä klarar inte av all statistik.
    Då ska du inte prata om saker du inte förstår dig på från början.
    Anonym (Fel) skrev 2020-04-13 17:20:11 följande:
    Tänk på att sossarna sysslat med rashygien samt nazitroget under kriget.
    Han har ändrat sig betydligt men viss är det börda för honom.
    Släpp in honom i regeringen så får han se hur svårt det är. Han har ju bara en fråga invandringen liksom

HAHAHA, SD är nazister och fascister IDAG, inte för 80 år sedan hahahahha
    Utan i direkt närtid.

• klyban
    Överste Senap skrev 2020-04-13 17:40:37 följande:
    Och folk fortsätter tvivla på vad han verkligen står för.
    Det intressanta är inte vad som officiellt står på ett papper utan hur man agerar.

Ja, och där agerar man att genom som partiledare stå dela ut flygblad till flyktingar, och får inreseförbud för bryta mot deras lagar.

Och under tiden är det en katastrofövning som jimbo skolkar ifrån.

Så mycket bryr han sig om det Svenska folket. jimbo, och står och kramar om vit makt medlemmar.

Men vart är jimbo nu, han är så tyst Solig

• klyban
    Padirac skrev 2020-04-13 17:47:25 följande:
    Åkesson kom med sitt vanliga försvar

" target="_blank">

Och så tror folk att han har svaret på några som helt problem

smile2.gif

HAHAHAHAHA
    Jag vet inte....jag vet inte...jag vet inte... jag vet inte

Jimbo han vet så lite.

• klyban
    Anonym (burnbabyburn) skrev 2020-04-13 23:09:12 följande:
    Nä okej det är sant. Här bränns inga flaggor öppet, bara bilar..

Du är en person som hoppar runt på näckrosbladen som sjunker pga fallerande argumentation.
    Faktiskt ett typiskt SD-beteende, där man hoppar runt tills man får ett halvt fel, och sen inbillar sig man sig att allt man skrivit är rätt.

Du är väldigt oärlig i ditt sätt och diskutera, då du tar saker ur sitt sammanhang, och tror ingen ska märka att du är fel ute.

• klyban
    Anonym (Fel) skrev 2020-04-14 04:53:56 följande:
    Jag vill ha ett  Vänstersosse samhälle utan muslimsk hederskultur samt att dom slutar upp att hålla på med brott.
    På vägen dit är det bara Sd som kan ordna det med hjälp av sossar och vänstern.
    Vi skulle  bara ha släppt in kvinnor och barnfamiljer.
    Så många vi kunde tagit hand om så att dom fått det bra.
    Välfärden är på väg att braka ihop.
    Jag jobbar både i Finland och Sverige så jag har lite att jämnföra med.
    SD bryr sig inte om någon välfärd, men väl populism om den som är ofta fel.
  • klyban
    Anonym (Fel) skrev 2020-04-14 07:06:52 följande:
    Vad föreslår du för parti då?
    Skulle nog säga att ALLA andra partier har bättre välfärd än SD, så välja själv vilket parti som passar dig.
  • klyban
    Anonym (Världen förändras, så även jag) skrev 2020-04-14 19:01:23 följande:
    Om denna politiker har begått ett fel så ska han självfallet granskas, kritiseras och få stå för följderna.
    Precis som alla andra?

Som jag skrivit tidigare i tråden:
    Bluffmakare och brottslingar finns det nog i alla partier.
    Dock verkar inte journalister och andra i PK-maffian vara lika pigga på att granska när det gäller deras egna gelikar och "deras egna" partier och politiker. Dock är de alltid mycket pigga på att dölja och förneka.
    Det går väl knappast en enda dag utan att någon politiker i något parti gör bort sig, i det fallet verkar det nog som att det alltid finns någon politiker i varje parti som är av ungefär samma skrot och korn.

En sak som skiljer .. (partiet med beteckningen versaler s och d) är att de verkar vara rätt ensamma om att öppet våga kritisera journalister och PK-maffian, dessa som verkar inbilla sig själva att de är heliga, snacka om en rätt så sluten grupp för inbördes beundran.
    När de i mycket är det enda partiet som vågar framföra kritik, som många skulle önska att de själva vågade, så får självfallet det partiet räkna med en bevakning och ett drev som kanske hundrafalt överstiger det som de icke kritiska någonsin får uppleva.
    Men det är ju en helt självklar följd.

Journalister, eller vilken grupp som helst, blir ju extremt motiverade och mycket starka när de tillsammans kan utse en enda gemensam fiende som de alla vill bekämpa.
    Helt plötsligt urvattnas begrepp som demokrati och yttrandefrihet utan att någon vill, kan eller vågar opponera sig mot denna extremt och helt oproportionerligt starka maktfaktor.
    Men det är ju helt i sakens natur och något man måste räkna med som en självklar följd.

Men oavsett vilken partitillhörighet brottsliga politiker tillhör så ska de få stå sitt kast.

Undrar vad detta har med "hjälten" som skippa katastrofövning i riksdagen för dela ut flygblad i Turkiet och få inreseförbud på köpet då man inte förstår lagar.

SD är väldigt bruna, och jag är rätt övertygad den missade valet senast pga de visade sin brunhet.
    Och det är nu vi ska prata om 80-90-åriga gamla händelser, och glömma av de i närtid?
    Nä, det är svårt att göra.(Om det är osäkert så är det inte ens svårt, utan omöjligt att se nått där som är bra för SD)

Och ja, SD gör allt för urholka demokrati, offentlighetsprincipen och yttrandefrihet, fråga bara om Hörby.
    Där agerar man som man står över lagarna, då man anser offentliga handlingar inte är offentliga.

*I helgen hörde jag en till som aldrig mer ska rösta på SD och enbart pga av Turkiet resan, och undrande vad det är för fel på jimbo.
    Kanske det kan sprida sig mer.

Så kanske vi en dag kan prata om det parti du röstar på, vilket du inte knystar ett ord om, måste vara ett kasst parti och eftersom du aldrig nämner det.

Svar på tråden Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!