Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!
Jimmie Åkesson är Svaret på alla Frågor.
Så du kan inte svara betyder då detta inlägg?
Dock stora frågan är varför citera någon med en massa frågor och sen bemödar du dig inte svara på nått.
Är det så enkelt du vet du har fel?
Eller vad är det som gör du inte klarar av en diskussion.
HAHAHA, SD är nazister och fascister IDAG, inte för 80 år sedan hahahahha
Utan i direkt närtid.
Ja, och där agerar man att genom som partiledare stå dela ut flygblad till flyktingar, och får inreseförbud för bryta mot deras lagar.
Och under tiden är det en katastrofövning som jimbo skolkar ifrån.
Så mycket bryr han sig om det Svenska folket. jimbo, och står och kramar om vit makt medlemmar.
Men vart är jimbo nu, han är så tyst
HAHAHAHAHA
Jag vet inte....jag vet inte...jag vet inte... jag vet inte
Jimbo han vet så lite.
Du är en person som hoppar runt på näckrosbladen som sjunker pga fallerande argumentation.
Faktiskt ett typiskt SD-beteende, där man hoppar runt tills man får ett halvt fel, och sen inbillar sig man sig att allt man skrivit är rätt.
Du är väldigt oärlig i ditt sätt och diskutera, då du tar saker ur sitt sammanhang, och tror ingen ska märka att du är fel ute.
Undrar vad detta har med "hjälten" som skippa katastrofövning i riksdagen för dela ut flygblad i Turkiet och få inreseförbud på köpet då man inte förstår lagar.
SD är väldigt bruna, och jag är rätt övertygad den missade valet senast pga de visade sin brunhet.
Och det är nu vi ska prata om 80-90-åriga gamla händelser, och glömma av de i närtid?
Nä, det är svårt att göra.(Om det är osäkert så är det inte ens svårt, utan omöjligt att se nått där som är bra för SD)
Och ja, SD gör allt för urholka demokrati, offentlighetsprincipen och yttrandefrihet, fråga bara om Hörby.
Där agerar man som man står över lagarna, då man anser offentliga handlingar inte är offentliga.
*I helgen hörde jag en till som aldrig mer ska rösta på SD och enbart pga av Turkiet resan, och undrande vad det är för fel på jimbo.
Kanske det kan sprida sig mer.
Så kanske vi en dag kan prata om det parti du röstar på, vilket du inte knystar ett ord om, måste vara ett kasst parti och eftersom du aldrig nämner det.