Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Ny flyktingvåg på väg dags att öppna våra hjärtan igen?

Anonym (pappa) skrev 2020-03-05 05:07:42 följande:

Vilka jävla as ni är, som svarar "det är fullt". Vi pratar om familjer och barn som flyr krig.

Skulle gladeligen byta ut er mot dem.

Skulle du också gladeligen byta ut dem mot dig själv och din familj? Så de får er plats , bostad mm.

Du är nog bara en hycklare , endast låtsas bry sig om flyktingar om det inte kostar någonting för dig som individ.Och du slipper göra någonting personligen.

Skattemedel räknas inte , det är ej frivilligt.

Problemet är just med er svenskar att antingen så vill ni inte att någon hjälper flyktingar alls eller ni vill att andra hjälper flyktingar men ni slipper all kostnad , jobb mm.
  • Anonym (H)
    IngGaard skrev 2020-04-08 08:24:09 följande:

Precis som Isabella Lövin säger så har vi haft turen att födas i ett rikt land, därför ska vi systerligt dela med oss till de som inte haft samma tur. Mp ligger långt fram i modernt resonemang och agendan, de vågar också visa för sina anhängare vilken väg agendan ska drivas. Vi fick det för bra och nu måste vi dela med oss, så kallad fördelningspolitik, vi måste känna med våra systrar globalt, tack och lov har vi en feministisk regering som går i den riktningen.

Som journalist har jag god koll på agendan och hur människorna ska styras, jag pratar mycket med miljöpartister och blir varm varje gång då jag får bekräftat att det patriarkala och rasistiska Sverige är under avveckling. Vi når snart den gräns att det inte går att skilja Sverige som nation eller region i Europa, svenskarna ska inte kunna fatta ett hållbart argument som visar att Sverige är en nation dvs det finns inget kvar att försvara.

Vad gör du och Isabella Levin på individuell nivå? Delar ni med era privata pengar/egendomar eller tycker ni att någon annan ska dela med sig?

Skattepengar är inte frivilligt så det räknas inte i sammanhanget.

Även rasister betalar skatt.

Vad hon säger / vad du skriver spelar ingen roll.
  • Anonym (H)
    IngGaard skrev 2020-04-09 06:16:35 följande:

Jag ger mynt till tiggarna utanför butiker. Jag skänker pengar till projekt som stödjer kvinnor i fattiga länder, gör vi dem rikare än männen så får de det bättre, görs i hemlighet, männen får inte veta om det. Jag lär upp mina tre döttrar att bli könskrigare så att de kan sabba för män här i sverige och ta deras platser, i långa loppet gynnar det kvinnomakten globalt. Jag använder mitt kontaktnätverk i journalistyrket för att tillsätt kvinnor och invandrare på tjänster före vita män, det gynnar globalismen.

Du har avslöjat vilken hycklande okunnig liten rasist du är.

Bättre lycka nästa gång...
Svar på tråden Ny flyktingvåg på väg dags att öppna våra hjärtan igen?