• Karios

Swingers fast ändå inte.

Anonym (G) skrev 2020-03-04 15:45:05 följande:
    Ja du. De värdinnor vi träffat på har varit betydligt mer tillmötes än va du verkar vara, men de var förstås yngre och hade mer empati för nybörjare.
    Jag har också samma positiva erfarenhet av en glad och kvicktänkt värdinna som förde samman oss med ett annat par, med stor fingertoppskänsla. Tyckte det var, och är, en lysande idé.
  • Karios

Då måste jag bara berätta om ett "event" min särbo och besökte för ett par veckor sedan i Malmö. Så här stod det i inbjudan som vi snubblade över på www.darkside.se:

"Detta är en erotisk tillställning utöver det vanliga! Tänk dig en lyxig miljö. En hotellsvit. Vi serverar bubbel och lättare tilltugg. I bakgrunden skön loungemusik och alla våra gäster är trevliga, openminded och är där för att njuta av fri lek. Ingen svettig swingersfest...Stil. Klass. Elegans. Vi kommer hålla till i en svit på ett bättre hotell i Öresund. Det finns plats för ca 25 personer och vi vill ha ungefär jämn könsfördelning. Par har första prioritet, men även singeltjejer och singelkillar är välkomna i mån av plats. Arrangemanget sker till självkostnadspris och det kommer kosta några hundralappar per person/par. Mer info vid personlig kontakt."

Och vilken upplevelse det blev! Intellektuella konversationer, utlevnad, njutning, mer konversationer, och ännu mer njutning. Med stil, skärpa, självdistans och humor. Precis vad vi letat efter. Nu väntar vi bara på att det ska ordnas fler sådana här träffar. Eller ordnar vi en själva vid tillfälle

Svar på tråden Swingers fast ändå inte.