• Anonym (Sökande par)

Swingers fast ändå inte.

Nu har jag eller vi en fundering.

Vi är intresserade av att träffa ett par. Men hur enkelt är det. Vi har ju lite "krav" på paret som vi vill träffa. Är det enklast att få kontakt med likasinnade på klubbar eller vi kontaktsidor. Man hör att det är väldigt svårt och många är oseriösa på dessa sidor. Sen är vi inte så intresserade av att visa upp oss eller för den delen se andra ha sex. Vi vill helt enkelt ha det för oss själva, lite intimt.

Hur har ni som träffat andra par gått tillväga för att få kontakt?

• Svar på tråden Swingers fast ändå inte.
  • Anonym (Man 50)

Ska bli intressant att se om ni får givande svar. Vi har möjligen lite samma frågeställning.

• Anonym (Sökande par)

Har ni någon erfarenhet sen tidigare?

• Anonym (Undrande)

Vad söker ni? Vad vill ni få ut av det hela? Vad vill ni uppleva?

• Anonym (Sökande par)
    Anonym (Undrande) skrev 2020-03-02 14:49:52 följande:

Vad söker ni? Vad vill ni få ut av det hela? Vad vill ni uppleva?

Söker ett par, som kan tänka sig parterbyte. Vi är helt nybörjare men nyfikna.
  • Anonym (Undrande)

I ditt första inlägg så skrev du att ni inte vill visa upp er eller se andra ha sex. Jag förstår då att en klubb kanske går bort på sätt och vis. Ett tips är dock att ta det lite lugnt i början även om ni "bara" träffar ett annat par. Det kan vara svårt att veta vad man vill när man är i situationen, man tror man vill något men när man väl "är där" kanske man känner annorlunda.

Så mitt tips är att bara ha sex med varandra men i samma rum som ett annat par. Sen om det känns ok så kan man gå vidare därifrån vid ett senare tillfälle. Ha regler vad som är ok resp inte ok och följ dom.

• Anonym (G)

Vi har testat kontaktsida och vi har varit på klubb. Många oseriösa på kontaktsidorna gör att de som är seriösa blir väldigt försiktiga. Om ni går på klubb kan ni tala om för värdinnan vad ni söker, då är det lättare att få kontakt.

• Giftskåneman
    Anonym (G) skrev 2020-03-02 15:02:47 följande:

Vi har testat kontaktsida och vi har varit på klubb. Många oseriösa på kontaktsidorna gör att de som är seriösa blir väldigt försiktiga. Om ni går på klubb kan ni tala om för värdinnan vad ni söker, då är det lättare att få kontakt.

Hur är de oseriösa?
  • Anonym (G)
    Giftskåneman skrev 2020-03-02 17:48:59 följande:

Hur är de oseriösa?

De oseriösa vi råkade ut för var singelkillar med parprofil.
  • Giftskåneman
    Anonym (G) skrev 2020-03-02 18:15:05 följande:

De oseriösa vi råkade ut för var singelkillar med parprofil.

Klart oseriöst
  • Anonym (Man 50)
    Anonym (Sökande par) skrev 2020-03-02 14:37:03 följande:

Har ni någon erfarenhet sen tidigare?

Hej, nej inte alls. Och jag vet inte om det är en realistisk dröm heller. Jag vill gärna men frun är nog mer tveksam. Hennes längtan är dock att få smeka en bystig kvinna, och själv få bysten smekt.
Svar på tråden Swingers fast ändå inte.